کد خبر: 302299
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
بازدید 316
ویژه برنامه های دهه بصیرت در کانون پرورش فکری استان بوشهر تشریح شد

به مناسبت "سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی" برنامه های متنوعی در مراکز کانون استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به مناسبت "سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی" برنامه های متنوعی در مراکز کانون استان برگزار گردید.

سمیه رسولی مدیرکل کانون بوشهر از فعالیت های متنوع با همین موضوع در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان خبر داد و گفت: برنامه های شاخص و اولویت دار کانون این استان با موضوع شهادت سردار سلیمانی در کانون مجازی پیش بینی و اجرا گردید که شامل؛ خوانش شعر، قصه گویی، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، مسابقه دلنوشته به سردار دلها ،تهیه پوستر و... بود .

وی با اشاره به اهمیت معرفی شخصیت سردار سلیمانی برای قشر کودک و نوجوان گفت : در دهه بصیرت شاهد فعالیت خودجوش و داوطلبانه اعضای کانون پرورش فکری در ساخت کلیپ راجع به شهید سلیمانی و انتشار آن در رسانه های خبری بوده ایم.

وی همچنین عنوان کرد مربیان و اعضای کانون پرورش فکری استان بوشهر با راه اندازی پویش صلوات تلاش کردند در روز شهادت سردار دلها ۱۰۰۰ صلوات نثار روح پر فتوح آن شهید والامقام گردد.

سمیه رسولی در ادامه به برنامه های اختصاصی هر مرکز اشاره کرد و افزود: در برخی مراکز برنامه های مشارکتی با دیگر نهادها و ادارات را اجرا کرده ایم مثلا در مرکز فرهنگی هنری اهرم مسابقه با محتوای وصیت نامه شهید سلیمانی، در بردخون برگزاری کارگاه نقاشی،در  مرکز شبانکاره با همکاری شورای شهر، دفتر امام جمعه، پایگاه بسیج الزهرا و دانشگاه علمی کاربردی ویژه برنامه ای با موضوعات فرهنگی– هنری، کارگاه نوشتن خلاق با موضوعات (میهن من، مادر من و صدای سبز کودکان سرزمین) در مرکز سیراف برگزار گردیده است.

همچنین در مرکز خورموج تهیه‌ی کلیپی از زندگینامه شهید حاج قاسم سلیمانی (از روزهای نخست زندگی تا دیدار معبود) و همچنین در مرکز برازجان ساخت کلیپ از سخنان شهید سلیمانی و... جهت نمایش در فضای مجازی به انجام رسیده است .

در این بین کانون پرورش فکری استان بوشهر فعالیت های دیگری در دهه بصیرت نظیر  معرفی وقایع و ایام ، خوشنویسی از نام و سخنان ارزنده شهید سلیمانی، تهیه‌ی نشریه نگاری مجازی، تهیه کارت پستال سازی با محتوای شهدا، طراحی از چهره شهدا  و ... نیز اتفاق افتاده است که همگی با هدف گرامی داشت نام و یاد شهدا و مدافعان وطن و پرورش حس وطن دوستی در کودکان و نوجوانان صورت گرفته است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =