کد خبر: 302304
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
بازدید 316
سیاست‌های  کانون گیلان در فصل زمستان

مدیرکل کانون استان گیلان طی نشست مجازی با همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری به تبیین سیاست‌های ۱۰گانه این مجموعه در پیش‌برد فعالیت‌های زمستانه پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، گردهم‌آیی مجازی همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری، این بار با هدف‌ مرور برنامه‌ها و ترسیم افق‌های پیش‌روی این مجموعه جهت پیش‌برد فعالیت‌های فصل‌زمستان برگزارشد.

تبیین سیاست‌های کانون استان گیلان برای ارایه‌ی خدمات فرهنگی برخط به مخاطبان و مدیریت روزهای همه‌گیری ویروس‌کرونا، در دستورکار این نشست قرارداشت و مدیر کل با مهم‌برشمردن رسالت این مجموعه در پیش‌گیری از گسست‌های فرهنگی گفت: برنامه‌ریزی هدف‌مند و تقویت زیرساخت‌های کانون، نقشی اساسی در تحقق این امر داشته‌ و دارد.

اسفندیارضیائی برهمین‌اساس، از اولویت‌های کانون گیلان سخن‌به‌میان آورد و «افزایش هم‌دلی و هم‌گرایی»، «نظارت هدف‌مند»، «ارتقای سطح ‌کمی و کیفی برنامه‌ها» و «گسترش فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی» را از اهم برنامه‌ها عنوان‌کرد.

وی هم‌چنین، «شریک‌یابی فرهنگی»، «بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده انجمن‌های تخصصی کانون» و «استفاده از فرصت‌های برگزاری کارگاه‌های تخصصی برخط برای جذب‌ عضو» را نیز دارای اهمیت ویژه خواند.

«عمق‌بخشی به آگاهی‌ها جهت حضور و تولید محتوا در فضای مجازی»، «حمایت از سرمایه‌های انسانی» و «تقویت ظرفیت‌های شناخته شده»، از دیگر اولویت‌های کانون گیلان است که در صحبت‌های ضیائی به آن اشاره‌شد.

این مدیرفرهنگی درعین‌حال از کلاس‌های برخط کانون زبان ایران و فرصت‌های پیش‌روی مخاطبان سخن‌گفت و با اشاره به خدمات‌رسانی کانون زبان به علاقه‌مندان ساکن در مناطق فاقد مراکز آموزشی اظهارکرد: آشناسازی هرچه بیش‌تر جامعه با این امکان مناسب، از برنامه‌های تمامی دست‌اندرکاران کانون محسوب‌می‌شود.

اسفندیارضیائی بخش پایانی سخنان خود را به قدردانی از تلاش‌های همکاران ستادی و مراکز فرهنگی هنری اختصاص داد و خواستار استمرار روند رو به رشد فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان شد.

برپایه این گزارش، ارایه‌دیدگاه‌ها از سوی حاضران، دیگر برنامه‌ این نشست مجازی بود که با  اشتراک‌گذاری تجربه‌های سازنده در برگزاری کارگاه‌های تخصصی برخط کانون همراه‌شد.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در قالب  ۲۱ کارگاه تخصصی برخط زمستانه، پذیرای علاقه مندان ایرانی و فارسی زبانان خارج از کشوراست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =