گرامی‌داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، چندین ویژه برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 13 دی 1399، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برای بزرگ‌داشت نام و یاد شهید سردار قاسم سلیمانی چندین برنامه مناسبتی اجرا کردند.

با توجه به شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا، بیشتر این فعالیت‌ها در فضای مجازی انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج، به این مناسبت مسابقه دل نوشته (متن و قطعه ادبی) را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار کرد. معرفی وقایع و معرفی شخصیت شهید سلیمانی در کلاس‌های بر خط و ساخت و انتشار نماهنگ بزرگداشت ایشان با همکاری اعضا از دیگر فعالیت‌های این مرکز در تجلیل از مقام آن شهید بزرگوار بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون با تهیه و انتشار یک نماهنگ از زندگی‌نامه ایشان، معرفی شخصیت، کارگاه نقاشی و کارگاه ادبی «دل‌نوشته‌ای برای سردار دل‌ها» این مناسبت را گرامی داشت.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه همراه با معرفی شخصیت سردار سلیمانی و انتشار نماهنگ یکی از اعضا در بیان رشادت‌های ایشان، یک نمایشگاه عکس مجازی از حضور سردار در عرصه‌های مختلف نبرد با باطل منتشر کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، با انجام فعالیت‌های معرفی شخصیت، معرفی وقایع، ساخت نماهنگ، شعرخوانی، مسابقه عکاسی و چند فعالیت فرهنگی دیگر یاد و خاطره سردار را گرامی داشت.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین ضمن معرفی شخصیت شهید سلیمانی به بیان روایت چند نفر از نزدیکان ایشان درباره اخلاق خوب و ایثارگری ایشان پرداخت، هم‌چنین این مرکز آثار فرهنگی و هنری اعضا با محوریت شهید سلیمانی را در گروه‌های مجازی مرکز منتشر کرد.

کارگاه کاردستی ساخت گل و هدیه به سردار سلیمانی، قصه‌گویی، کارگاه نقاشی و خوشنویسی، نمایش نماهنگ و فیلم درباره ایشان، شعرخوانی، اجرای مسابقه،  کارگاه ادبی(دل‌نوشته به سردار سلیمانی) و انتشار آثار اعضا به این مناسبت از فعالیت‌های دیگر این مرکز بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان هم فعالیت‌های معرفی شخصیت، معرفی زندگی‌نامه، نمایش پویانمایی شهادت سردار، کارگاه ادبی(نامه‌ای به سردار شهیدم) و نمایش نماهنگ خوانش وصیت‌نامه سردار را انجام داد.

معرفی کتاب با محوریت شناخت شخصیت شهید سلیمانی و انتشار فراخوان‌های فرهنگی، هنری و ادبی درباره ایشان از دیگر فعالیت‌های مشترک همه مراکز فرهنگی و هنری کانون قزوین به این مناسبت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =