همکاری کانون پرورش فکری با کمیته امدادامام خمینی(ره) لرستان

در جلسه ای که با حضور جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان و محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان، برگزارشد، بر همکاری های بیشتر بین دوستگاه تاکید شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان لرستان: صبح امروز 14 دی ماه 1399 جلسه ای با حضور جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان و محمدجواد محمدی مدیرکل کانون لرستان در سالن کنفرانس کانون برگزارشد.
 

دراین نشست: جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور درکانون گفت: با کانون و فعالیت های آن آشنا هستم و امیدوارم بتوانیم با کمک کانون پرورش فکری در راستای رشد فرهنگی هنری و ادبی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد قدم های مثبتی را برداریم.
محمدی فارسانی افزود: برای انتقال مفاهیم «انفاق» «نیکوکاری و«احسان» به کودکان ونوجوانان و خانواده ها، می توان از ظرفیت مراکز کانون استفاده کرد و با واسطه هایی مانند: قصه گویی، نمایش عروسکی، تئاتر، ادبیات و... به بهترین شکل می توان این مفاهیم را آموزش داد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اضافه کرد: در اسفندماه هفته نیکوکاری را پیش رو داریم که قرار است با همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش مسابقه نقاشی را برگزار کنیم.

 

در بخش بعدی این جلسه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها سپهبدحاج قاسم سلیمانی و خیر مقدم به مهمانان بر همکاری های بیشتر بین دوستگاه تاکید کرد.
محمدی با اشاره به فعالیت 26مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری در سراسر لرستان گفت: با توجه به شیوع کرونا، فعالیت های کانون در فضای مجازی برگزار می شوند و مربیان توانمندکانون منتظر حضور مدد جویان تحت پوشش کمیته امدادامام(ره) در سراسر استان هستند.
محمدی افزود: در فصل زمستان نیز کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، با بیش از 25 کارگاه برخط آماده ثبت نام از کودکان ونوجوانان و مدد جویان سراسراستان لرستان هستند و علاقمندان تا هفدهم دی ۱۳۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت   lorestan.kpf.ir مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان: کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، سواد اقتصادی و مهارت‌های زندگیِ شامل: کارگاه حال خوش زندگی- کارگاه قصه گویی(شعروداستان)- کارگاه قصه گویی فن بیان - کارگاه بازی وسرگرمی- کارگاه کاردستی و اوریگامی- کارگاه نجوم- کارگاه سرود - هنرهای نمایشی(بازیگری)- هنرهای نمایشی(نمایش عروسکی) - هنرهای نمایشی(تئاترکتابخانه ای) - نقاشی- داستان نویسی، شعر، طرح های ادبی عناوین کارگاه هایی هستند که در فصل زمستان در کانون مجازی برگزار می شوند
وی عنوان داشت: مراکز کانون به کودکان ونوجوان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان» (۷ سال به بالا)، «نونهال» (۹ سال به بالا)، «نونگاه» (۱۲ سال به بالا) و «نوجوان» (۱۵ سال به بالا) خدمات ارائه می دهد.
دربخش پایانی مدیرکل های کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان وکانون پرورش فکری لرستان، برهمکاری های مشترک فرهنگی، هنری و ادبی در زمینه های ساخت انیمیشن، برگزاری مسابقه، تولیدتئاتر، قصه گویی و فعالیت های ادبی تاکیدشد.
دراین جلسه مجیدطائف معاون توسعه مشارکت های مردمی، سیدحمیدعلوی معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =