وبینار مسئولان مراکز کانون آذربایجان‌غربی با محوریت کارگاه‌های برخط تخصصی دوره زمستان برگزار شد.

نشست مجازی مسئولان مراکز کانون استان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی با هدف بررسی دستورالعمل‌های ابلاغی ویژه کارگاه‌های برخط تخصصی دوره زمستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرور فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، در این نشست که صبح روز یک‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس اداره کل کانون پرورش فکری استان برگزار شد مسئولان مراکز ثابت، سیار و پستی سراسر استان حضور داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ابتدای این جلسه گفت: فضای مساعدی را برای برگزاری موفق کارگاه‌های برخط تخصصی دوره زمستان در پیش داریم که انشاءالله با رویکرد کیفی مراکز استان در امر آموزش، ترم زمستان را نیز با موفقیت سپری کنیم.

زاهدی افزود: رعایت نقطه به نقطه دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های برگزاری کارگاه‌های برخط، نقش مؤثری را در پیش‌برد اهداف آموزشی سازمان در پیش روی مجموعه آموزشی کانون استان ترسیم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی به منظور اطلاع رسانی به عموم مردم در سطح استان و  آگاهی بخشی به اعضا و والدین آن‌ها در خصوص فرآیندهای ثبت نام الکترونیکی و آموزش از اولویت‌های کانون استان برای پیشبرد اهداف برگزاری  کارگاه‌های برخط تخصصی می باشد.

مدیرکل کانون استان خاطرنشان کرد: پویش «هر مرکز کانون پرورش فکری یک مرکز کانون زبان» در راستای سیاست‌های توسعه خدمات آموزشی کانون زبان ایران به عنوان نهاد وابسته به کانون پرورش فکری در حال تحقق است و عزم جدی مسئولان مراکز کانون سراسر استان را در حصول نتیجه ای مطلوب می طلبد.

زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان در ادامه این نشست ضمن تقدیر از مربیان کارگاه‌های برخط تخصصی در برگزاری منظم دوره‌های تابستان و پاییز، گفت: فعالیت ۳۵ عنوان کارگاه برخط تخصصی ویژه ترم زمستان با حضور ۱۶ مربی از ۲۰ دی ماه برگزار می شود. 

وی گفت: سه فراخوان محیط زیست، سرزمین من و کبوتر کوچه ما منتظر تأیید نهایی برای ورود به مرحله انتشار و اجرا تا پایان سال جاری هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =