کد خبر: 302376
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
بازدید 497
پیام مکتب حاج قاسم سلیمانی به تعداد حق‌جویان عالم منتشر شد

ویژه‌برنامه‌های کانون کرمان برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، گفتگو با نعیمه پورجعفری دختر شهید حسین پورجعفری همرزم و رفیق سردار سلیمانی از طریق پخش زنده و مشترک صفحه انجمن قصه‌گویی کشوری و انجمن قصه‌گویی کانون کرمان از ویژه‌برنامه‌های ‌سالگرد شهادت سردار سلیمانی بود که به علت بسته شدن صفحه انجمن قصه‌گویی کشوری از سوی سرور اینستاگرام به دلیل انتشار عکس و اسم این قهرمانان برگزار نشد. اما پیام مکتب حاج‌قاسم سلیمانی و شهید پورجعفری‌ها از طریق بازتاب در این سپر سربی به تعداد همه حق‌جویان عالم تکرار و بازدید شد.  

همچنین، همزمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان جشنواره «فرزندان ولایت» را با محورهای موضوعی بصیرت و میثاق با ولایت، ولایت‌مداری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش شعر، داستان و فتوکلاژ برای کودکان و نوجوانان استان برگزار کرد.

بنابر این خبر، بخش شعر و داستان این جشنواره استانی ویژه شرکت‌کنندگان نونگاه و نوجوان( ۱۲ تا ۱۷ سال) بود و علاقه‌مندان نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان ( ۷ تا ۱۷ سال) هم می‌توانستند در بخش فتوکلاژ یا «تکه‌چسبانی با عکس» در این جشنواره شرکت کنند.

این در حالی است که، مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا ۱۵ دی ۹۹ اعلام شد و در هر بخش شعر و داستان سه جایزه ۲ میلیون ریالی و در بخش فتوکلاژ ۱۰ جایزه ۵ میلیون ریالی در نظر گرفته شده است و به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

اسامی برگزیدگان این جشنواره ۲۰ دی ۹۹ از طریق سایت رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان اعلام خواهد شد.

همچنین انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تعداد ۴۸ اثر شعرخوانی و قصه گویی اعضا و مربیان کانون استان با موضوع مکتب حاج‌قاسم سلیمانی را با مشارت صدا و سیما ضبط و برای پخش در برنامه‌های «ستاره‌ها»، «تکاپکا» و «زندگی زیباست» ارسال کرد.

بر همین اساس، آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان هم برای برگزاری جشنواره کشوری «علمدار» با موضوع سردار سلیمانی با آموزش و پرورش استان همکاری می‌کند و در حال حاضر از بین ۴۳ هزار اثر رسیده از دانش‌آموزان سراسر کشور، بیش از پنج هزار اثر از سوی کارشناسان و مربیان آفرینش‌های ادبی کانون کرمان ارزیابی و داوری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =