کد خبر: 302393
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
بازدید 558
نشست فصل زمستان مربی مسوولان کانون گلستان برگزار شد

نشست فصلی مربیان مسئول با مدیرکل، معاون فرهنگی‌اجرایی و کارشناسان با موضوع « تقویت فعالیت های مجازی فصل زمستان» در دو حوزه شرق و غرب استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این نشست روز 10 و 14 دی در دو حوزه غرب و شرق استان به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه ضمن آرزوی سلامتی برای کارکنان، ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت.

محبوبه رجب نسب با تشریح شاخص های ارزیابی عملکرد و تاکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی فعالیتهای مجازی و اشاره به موضوعات مطروحه در نشست فصلی اخیر مدیران کل کشور به اهمیت و اثر بخشی سهم مراکز، در بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود برنامه‌های سه ماه پایانی سال با جدیت بیشتر و تنوع اجرا با استفاده از بستر مجازی در دسترس مخاطبان کودک و نوجوان سراسر استان قرار گیرد.

وی همچنین فعالیت‌های همکاران را ارزش‌مند و رو به‌ رشد توصیف‌ کرد و گفت: بهره‌گیری افزون‌تر از فرصت‌های فضای مجازی و استمرارحرکت‌های خلاقانه می‌تواند در ارایه‌ی هرچه بهترخدمات فرهنگی به مخاطبان، اثربخش و تاثیرگذار باشد.

او با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه‌های مجازی در فصل زمستان از مربی مسوولان مراکز خواست تا نسبت به اطلاع رسانی به اعضا، مکاتبه با ادارات، و تشریح این کلاس‌ها برای آنان اهتمام بیشتری ورزند.

رجب نسب در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر اهمیت افزایش مشارکت تمامی مربیان در پیک امید مجازی و ارسال آثار با کیفیت و متنوع، تاکید کرد و از مسوولین مراکز خواست تا برگزاری جلسات مجازی مشترک با سایر مراکز و همفکری بیشتر، راهکارهای اثربخش مطابق نیاز مخاطبین را شناسایی نموده و با هم افزایی، زمینه ی ارتقای توانمندیهای فردی و گروهی را مهیا و به نقش و اهمیت غنی سازی فعالیت انجمن ها با رویکرد تولید محصول فرهنگی قابل عرضه تاکید کرد و از روسای انجمن ها خواست تا با مطالعه و هم افزایی بیشتر، فرایند تولید محصول کیفی، را ریل گذاری نمایند.

سپس الهه مقصودلو معاون فرهنگی اجرایی کانون بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه ی مربیان، لزوم برنامه ریزی درست توسط مربی مسوولان مراکز، ضرورت پاسخگویی بموقع به مکاتبات اداری و تجهیز کلیه ی مراکز کانون به وب کم در اینده ی نزدیک اشاره کرد.

در ادامه این جلسه، محمدحسین منتظری کارشناس‌مسوول آفرینش‌های فرهنگی‌هنری و ادبی در خصوص چگونگی ثبت فعالیت در « سامانه فعالیت‌های برخط(آنلاین)»، نحوه ورود به سامانه اجرای کارگاه‌ها، مسائل و مشکلات مقطع شده توضیحاتی را داد.

همچنین سیداحسان مسلمی، کارشناس روابط عمومی استان نیز صحبت‌هایی در مورد ارسال به‌موقع اخبار، شناسایی و استفاده‌ی بهینه از بسترهای مجازی جهت تبلیغات و معرفی کانون به جامعه‌ی مخاطب و ارسال آثار مربیان جهت نشر در فضاهای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.

محمدی مسوول دبیرخانه برگزاری مهرواره ی ملی لالایی نیز به تشریح کیفیت و کمیت آثار دریافت شده در سطح استان و کشور اشاره کرد و ضمن قدردانی از مشارکت فعال مراکز، از مربی مسوولان خواست تا در آستانه ی پایان مهلت مهرواره، اثار موجود را ارسال نمایند.

سپس مسئولین مراکز نیز به بیان دیدگاه های خود در باب مسائل پیش رو در مورد تشکیل کارگاه‌های مجازی و فعالیت‌های انجام شده در مراکز خود پرداختند.

تقدیر از مدرسان کارگاه‌های برخط فصل پاییز پایان بخش نشست فصل زمستان مربی مسوولان کانون گلستان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =