از عروسک مدافع سلامت در  کانون پرورش فکری استان کرمانشاه رونمایی می‌شود

در آیینی که روز سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ و از سوی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در حیاط و فضای باز خانه‌موزه جلیلی برگزار می‌شود، ضمن تجلیل از تعدادی از کادر درمانی، از عروسک نماد مدافع سلامت نیز رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با هدف قدردانی از کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت، اداره کل کانون استان کرمانشاه ویژه‌برنامه‌ای را با عنوان «فرشتگان رحمت» و در روز سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر افزود: در این برنامه، که از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ و در حیاط و فضای باز خانه‌موزه جلیلی(مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان، از عروسک غول‌پیکر مدافع سلامت نیز رونمایی می‌شود.

بر همین اساس، در بخشی از این برنامه، بادکنک‌های رنگی که دعای کودکان برای رهایی از ویروس کرونا و سلامتی همه مردم به آنها متصل است، به آسمان رها می‌شود.

تجلیل از چند تن از پرستاران به نمایندگی از کادر درمانی، خواندن دعای سلامتی توسط اعضا، قرائت پیام قدردانی و تشکر برای مدافعان سلامت،... نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این مراسم است.

در این مراسم که با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، چند تن از مسئولان فرهنگی و مسئولان ستاد کرونای استان حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =