نمایشگاه آثار تصویرگری نامزدهای ایرانی جایزه هانس‌کریستین ‌اندرسن

نمایشگاهی از آثار تصویرگران ایرانی برگزیده یا نامزد نهایی جایزه هانس‌ کریستین ‌اندرسن در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه ۳۴ اثر تصویرگری از فرشید مثقالی، نسرین خسروی، پژمان رحیمی‌زاده، فرشید شفیعی و محمدعلی بنی‌اسدی نامزدهای نهایی جایزه هانس کریستین اندرسن به نمایش گذاشته شده است.

بر همین اساس، فرشید مثقالی تنها برنده ایرانی جایزه هانس‌ کریستین ‌اندرسن است و سایر هنرمندان نامزد دریافت این جایزه بوده‌اند.

نمایشگاه آثار تصویرگری تا پایان بهمن سال ۱۳۹۹ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون پذیرای علاقه‌مندان است.

موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران واقع شده است.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند عکس این آثار را در پایگاه خبری کودک و نوجوان کانون پرورش فکری به نشانی kanoonnews.ir دیدن کنند.

جایزه هانس کریستین اندرسن یا نوبل کوچک معتبرترین جایزه ادبی و هنری در حوزه ادبیات کودکان است که از سوی دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان به منظور بالا بردن سطح ادبی و هنری کتاب‌های کودکان هر دو سال یک بار، به مجموعه آثار یک نویسنده و یک تصویرگر داده می‌شود.

یادآوری می‌شود علاقه‌مندان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۸۱ موزه ملی هنر و ادبیات کودک کانون تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =