شهرزاد بیاتی تقدیری چهارمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان کانون پرورش فکری

اثر مربی عکاسی مرکز همدان در چهارمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، چهارمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «پاییز در شهر من» برگزیدگان خود را شناخت.
از میان ۲۳۵۹ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره ۷۳ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت که از این میان ۶ اثر برگزیده و ۱۵ اثر شایسته تقدیر شدند. گفتنی است این آثار در سه گروه سنی بزرگ‌سال، ارشد و نوجوان مورد داوری قرار گرفت.
لازم به توصیح است این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل پاییز در شهر یا روستا طراحی و اعلام شده بود تا اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور، در این مهرواره شرکت کنند.
هیئت انتخاب این دوره را فریدون قربانی عکاس و مدیر آژانس عکس تهران، معصومه فاضلی‌مقدس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی و سمیرا صحرانورد کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون به عهده داشتند.
اعضا و مربیان کانون پرورش فکری استان همدان با ارسال ۶۲ اثر از ۲۸ عضو و ۴۷ اثر از ۱۷ مربی در این مهرواره شرکت کردند.
شایان ذکر است عکس شهرزاد بیاتی مربی عکاسی مرکز همدان در چهارمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون با موضوع «پاییز در شهر من» مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =