امضای تفاهمنامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان و دانشگاه فرهنگیان

در راستای همکاری و همفکری در حوزه آموزشی، فرهنگی و هنری و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک، تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان و دانشگاه فرهنگیان استان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یحیی معروفی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به منظور تعامل و همکاری دو سویه بین کانون و دانشگاه در حوزه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی با هدف هم‌افزایی در کسب مهارتهای لازم برای دانشجو معلمان و بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود با توجه به اهداف، تعهدات و ظرفیت‌های مشترک تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند.

مدیرکل کانون استان کردستان در حاشیه مقدمات امضای تفاهم‌نامه افزود: انشالله به یاری خداوند متعال و باهمت کارشناسان و مربیان متخصص و متعهد این دو مجموعه شاهد رویدادهای فرهنگی مطلوب و اثربخش باشیم.

سهیلا شیخی افزود: قبلا هم بین کانون و دانشگاه همکاری های خوبی بود ولی امسال شکل منسجم تری به خود می گیرد و امیدوارم به هدفمون که مشارکت فی مابین در راستای مهارت های پرورشی کودکان و نوجوانان استان است برسیم.

شیخی خاطر نشان ساخت: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت‌های متنوع جذابی بسیاری برگزار می شود که اگر کسی بخواهد معلم شود می‌تواند در این بستر به رشد خود کمک کنند و از شیوه های متفاوتی که این فضا هست به خوبی استفاده نمایند.

وی عنوان کرد: هدف کانون و دانشگاه فرهنگیان هر دو کودکان و نوجوانان هستند مربی و معلمی که خوب تربیت شود قطعا در آینده کودکان و نوجوانان تاثیرگذار است.

ریاست دانشگاه فرهنگیان استان کردستان نیز در ادامه گفت: ما شخصیت دانشجویان را می‌توانیم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بنیان‌گذاری کنیم، به این معنا که می‌توانیم در کانون بچه‌ها را به سوی عرصه دبیری و معلمی جذب کنیم تا آنان دوستدار این جایگاه شوند.

یحیی معروفی افزود: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اگر مهارتشان تک محور نباشد خیلی موفق تر و محبوب تر می توانند عمل کند و ما در صدد هستیم مهارت های تربیت مربی کودک و نوجوان را با این همکاری های مشترک ارتقاء دهیم.

معروفی خاطر نشان ساخت: فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان از تنوع زیادی برخوردار است و خوشبختانه در راستای فعالیت های آموزش و پرورش است و در تحقق اهداف ما نیز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

در ادامه تفاهم نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان و دانشگاه فرهنگیان کردستان و در 7 ماده و دو نسخه تهیه و با حضور دکتریحیی معروفی ریاست دانشگاه فرهنگیان استان کردستان و سهیلا شیخی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان امضا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =