فراخوان نقش ها و نگاره ها

مدیر کل کانون استان اصفهان گفت: فراخوان نقش ها و نگاره ها به منظور آشنایی بیشتر مربیان مراکز کانون استان اصفهان با میراث فرهنگی و هنرهای بومی سنتی ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان آشنایی و آموزش صنایع دستی و هنرهای بومی سنتی را ادامه آموزش و بهره وری اقتصادی به کودکان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: این رسالت مهمی است که می بایست در برنامه ریزی فعالیت های هنری در مراکز به آن پرداخته شود تا هنرها و مشاغل بومی سنتی را از قصه و فراموش شدن نجات دهیم.

وی گفت: آثارهنری مربیان مراکز به صورت کاربردی و تزئینی( تابلوهای و احجام تزئینی، زیور آلات، خط نوشته های تزئینی و... ..) خلق و از سوی داوران مورد بررسی قرار می گیرد. 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: مربیان هنری مراکز استان می توانند در رشته های هنری از جمله سفال ، صنایع دستی ، هنرهای بومی سنتی ، هنرهای تجسمی، خلق آثارهنری کاربردی، تزئینی و ترکیبی در این فراخوان شرکت کنند.

وی گفت: به منظور تشویق و ترغیب اعضای مستعد به فعالیت های هنرهای بومی سنتی ایران و باهدایت و آموزش های مربیان کانون، کودکان و نوجوانان با هنر اقتصادی و کارآفرینی آشنا می شوند. 

قلمکاریان با اشاره به برپایی نمایشگاهی از آثار دریافتی این  فراخوان همزمان با ایام الله دهه فجر درفضای مجازی گفت: علاقه مندان می توانند تا تاریخ ١ بهمن ٩٩ آثار خود را به واحد هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =