داوران بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون معرفی شدند

اسامی داوران بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، مجید قادری مدرس بسته‌بندی و طراحی اسباب‌بازی و رییس دپارتمان اسباب‌بازی‌های علمی و خلاق شرکت صنایع آموزشی را به عنوان داور «طراحی»، نعیم تدین تصویرگر کتاب و بازی‌های فکری و تصویرساز بردگیم را به عنوان داور «تصویرسازی» و علی مهری تولیدکننده و مدیر انتشارات آوای باران را به عنوان داور «فروش» معرفی کرد.
محسن حموله همچنین سعید باباوند مدرس دانشگاه علم و فرهنگ، طراح گرافیک و منتقد هنری را به عنوان داور «بسته‌بندی و گرافیک» و غلامرضا دیزجی رییس انجمن تولید کنندگان اسباب‌بازی، مدیر برند فکرآذین و هیئت مدیره شرکت «شکوه فکر فردا» را به عنوان داور «تولید» جشنواره اسباب‌بازی اعلام کرد.
بر اساس این خبر، هیأت انتخاب ششمین دوره این جشنواره را نیز فرزانه بابایی کارشناس و طراح عروسک و اسباب‌بازی، سیما مهدی‌زاده‌تهرانی کارشناس‌ارشد روان‌شناسی کودک و نوجوان و امیرحسن سلام‌زاده کارشناس‌ارشد طراحی صنعتی در حوزه تولید اسباب‌بازی تشکیل می‌دهند و مسئولیت هیات داوری و کمیته رقابتی را آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی بر عهده دارد.
یادآوری می‌شود ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه، به‌صورت مجازی و فرآیندی و در چند مرحله به‌شکل گام به گام در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =