استقبال کودکان ونوجوانان مازنی از کارگاه‌های برخط کانون مازندران

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در گردهم‌آیی مسوولان مراکز فرهنگی هنری این کانون از استقبال کودکان ونوجوانان مازنی از کارگاه‌های برخط کانون مازندران در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان‌شناس در این گردهم‌آیی که به صورت ویدیو کنفرانس در تاریخ 20 دی‌ماه برگزارشد، با بیان تشکیل  39 کارگاه‌ مجازی فصل زمستان که به صورت برخط به ارایه خدمات آموزشی می پردازند، از افزایش آمار ثبت نام شدگان استانی در سامانه kpf.ir  خبر داد و افزود با توجه اینکه هنوز زمان ثبت نام به اتمام نرسیده است؛ تا کنون بیش از 1000 کودک و نوجوان به عضویت مجازی  کانون مازندران درآمدند .

وی ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌‍‌های همکارانش در مراکز و اداره‌کل نسبت به تبلیغات و اطلاع رسانی برای ثبت نام کارگاه‌های ترم زمستان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بیش از 170 کارگاه از سوی مراکز فرهنگی هنری استان پیش بینی شد که 103 کارگاه برای دریافت مجوز به ستاد معرفی شد.

 مدیرکل کانون مازندران ادامه داد: در نهایت با تصویب کانون پرورش فکری کشور 30 کارگاه مورد تایید قرار گرفت و روند عضویت در مراکز آغاز شد که با احتساب 9 کارگاه که در اداره کل پیش بینی شده است مجموع کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون مازندران در ترم زمستان به 39 عنوان رسید.

یزدان شناس با تاکید بر اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی این کارگاه‌ها در جذب عضو؛ ارتباط موثر مسئولان و مربیان کانون با اعضا و خانواده‌ها را در پایدار سازی اعضا مهم عنوان کرد.

*تشکیل کارگروه کودک ونوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دستور العمل ابلاغی ستاد گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره نمود و از تشکیل  کارگروه کودک ونوجوان این ستاد با حضور دستگاه‌های متولی حوزه کودک ونوجوان استان خبر داد.

یزدان‎شناس خطاب به مسئولان مراکز اظهار داشت: به زودی ابلاغ مسئولان مراکز استان برای تشکیل کارگروه شهرستانی ارسال خواهد شد . بر همین اساس می بایست با هماهنگی فرماندران محترم شهرستان نسبت به تشکیل کارگروه و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های این دهه به صورت مجازی برنامه ریزی داشت.

گفتنی است: در ادامه گردهم‌آیی، برخی از مراکز موفق به بیان روش جذب عضو و اطلاع رسانی کارگاه‌های برخط ترم زمستان پرداختند.

هم‌چنین کارشناس نظارت و ارزیابی کانون مازندران نیز به بیان شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی سال 99 اشاره داشت و از 5 شاخص؛ موفقیت‌ها و کسب جوایز در مسابقه‌ها و جشنواره‌ها- تعداد اعضای مراکز- تعداد دفعات مراجعه اعضا در سامانه- تعدادکارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز و تعداد آموزش‌های برگزار شده به عنوان  نکات مهم این ارزیابی یاد کرد.

در پایان این نشست، مدیر کل کانون مازندران با تقدیر از همه همکارانش در این اداره کل نسبت به اهتمام در برنامه ریزی و تبلیغات این کارگاه‌ها، لوح تقدیر مدیر کل فناوری اطلاعات را به معصومه یوسفی کارشناس این حوزه در مازندران اهدا کرد و از وی  تقدیر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =