نخستین جلسه کارگروه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان اردبیل

در آستانه چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نخستین جلسه‌ی هم‌اندیشی کارگروه کمیته‌ی کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی روز شنبه۲۰ دی‌ماه در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه زعفر احدزاده مدیرکل کانون و رئیس کمیته‌ی کودک و نوجوان استان اردبیل با تبریک چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: هدف از تشکیل این کمیته برنامه‌ریزی فعالیت‌ها باهدف افزایش سطح آگاهی کودکان و نوجوانان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و زمینه حضور پرشکوه آن‌ها در مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی است.

احدزاده خاطرنشان کرد: این کمیته در تلاش است خاطرات روزهای انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ و دستاوردهای آن را با تبیین هنرمندانه به کودکان و نوجوانان انتقال داده و از ظرفیت سایر دستگاه‌های مرتبط استفاده کند.

رئیس کمیته‌ی کودک و نوجوان استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ها در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و اسلامی به‌صورت روزانه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بیشتر در بستر فضای مجازی در ایام دهه مبارک فجر اجرا خواهند شد.

در ادامه، شرکت‌کنندگان در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند و مقرر شد طی مکاتبات اداری با اعضای کارگروه و استعلام برنامه‌ها، نسبت به برگزاری نشست هماهنگی کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اردبیل با حضور نمایندگان اداره‌ها اقدام شود.

یادآوری می‌شود دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را: اداره کل آموزش‌وپرورش، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صداوسیما، انتشارات مدرسه و اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =