برجذب حداکثر اعضاء در فضای مجازی تاکید شد

جذب حداکثری کودکان ونوجوانان به فعالیت های فرهنگی،هنری در بستر فضای مجازی یکی از اولویت های مسئولین و مربیان مراکز فرهنگی استان تهران است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان تهران؛ مدیرکل کانون استان تهران دی ۱۳۹۹ در وبینار برخط فصلی مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران با اشاره به بهرگیری از فرصت تعطیلی مراکز جهت تعمیر، تجهیز و بازسازی فیزیکی مراکز، گفت : یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر مراکز هزینه شده وباتوجه به رایزنی های انجام شده با سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران و اداره کل استانداری امیدواریم در سال ۱۴۰۰ نیز این روند ادامه پیدا کند وباتخصیص اعتبارات، مراکز بیشتری مورد بازسازی و تجهیز قرارگیرند.

تنهایی با تاکید بر اهمیت پیگیری ودغدغه مندی مسئولین مراکز فرهنگی هنری، در رفع و بهبود وضعیت فیزیکی مراکز استان تهران افزود: تا پایان سال  سیستم امنیتی و حفاظتی دربیش از۱۵ مرکز نصب و فعال خواهدشد.

مدیرکل کانون استان تهران با اعلام برگزاری ۶۴ کارگاه مجازی و مشارکت ۳۸ مربی استان تهران دراجرای دوره مجازی برخط فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران تصریح کرد: هفت مرکز(۱۳،۳۰ ۳۷ ،۱۷،۱۶، مرکز علوم و مرکز نجوم دماوند) همراه استان تهران در برگزاری کارگاه های برخط مشارکت دارند، و انتظار می رود مسئولین مراکز ضمن ارتباط موثر با اولیا اعضاء کودک و نوجوان در تبلیغ دوره های فصلی نقش موثری داشته باشند.

 وی با اشاره به ضرورت فعالیت مجازی انجمن های کانون در بستری امن و مناسب برای نوجوانان ادامه داد:  با فراهم شدن زیر ساخت ها، تاپایان سال تمام انجمن ها در پایگاه اینترنتی kpf.ir برگزار خواهد شد.

وی با بیان نقش موثر مسئولین مراکز فرهنگی هنری درحفظ و حراست از اموال بیت المال، افزود: کتاب های طرح ترمیم در اختیار مراکز قرار گرفته است و با توجه به فعالیت غیر حضوری مراکز لازم است تا بسته های کتاب در شرایط مناسبی قرار گیرد و پس از  صدور دستور العمل از سوی ستاد شمارگذاری و ثبت شود.

فاطمه تنهایی با درخواست مشارکت به موقع همکاران درارسال گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ مراکز استان اذعان داشت: همکاران پیشنهادات خود را در جهت گرد آوری کتاب پیش بینی برنامه های ۱۴۰۰ به استان اعلام نمایند.

مدیر کل کانون استان تهران با تاکید بر رعایت دستور العمل اداره کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تعامل و ارتباط مراکز فرهنگی هنری با مطبوعات، رسانه های گروهی و صداو سیما گفت: هر نوع اطلاع رسانی و تعامل می بایست با اطلاع و هماهنگی واحد روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران صورت گیرد.

همچنین در این وبینار بیش از ۹۰ نفر از همکاران کانون استان تهران به صورت برخط مشارکت و تعامل داشتند، و مسئولین مراکز فرهنگی و هنری ضمن گفتگوی دو سویه مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

خاطر نشان می کند: نشست فصلی مدیران مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران، به ترتیب در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه به صورت گفتگوی دوسویه همکاران با حوزه معاونت فرهنگی، معاونت مالی و اداری، سرپرست ارزیابی عملکرد، اداره فناوری اطلاعات، اداره روابط عمومی و اداره حراست برگزار می شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =