تشریح چگونگی نظارت کارشناسان بر کارگاه های برخط عمومی

ششمین جلسه شورای مجازی استان روز دوشنبه۹۹/۱۰/۲۲ با حضور اعضا وموضوع بررسی چگونگی نظارت کارشناسان بر کارگاه های عمومی برخط و report برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این جلسه جهانبخش قنبری مدیر کل کانون استان طی سخنانی ایام فاطمیه را تسلیت گفت و از تلاش‌های همکاران در برگزاری کارگاه‌های برخط در مراکز  قدردانی کرد.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: مراکز نسبت به بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب ، امید آفرینی و نشاط در کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به صورت مجازی اقدام نمایند.

قنبری در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر فعالیت‌های عمومی در مراکز به صورت مجازی تاکید کرد و ادامه داد: مسئولین مراکز با برنامه ریزی و توجه به شیوه نامه فعالیت‌های مجازی کانون نسبت  به اجرا و  ثبت تمامی برنامه ها در سامانه  report.kpf.ir  تلاش ویژه داشته باشندو حضور  همکاران و مربیان مراکز رادر انجمن‌ها در کنار اعضا ضروری دانست و بر تداوم حضور اعضای مراکز در مسابقه های ملی و بین المللی تاکید کرد.

در ادامه احمدلو معاون فرهنگی ضمن  تشریح مجدد  دستور العمل نحوه‌ی اجرا و ثبت فعالیت‌های عمومی در مرکز مجازی و سامانهreport.kpf.ir  از کارشناسان خواست که نظارت دقیقی بر برگزاری کارگاه ها داشته  و آمادگی لازم برای پاسخگویی به سوالات مربیان را داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود ادامه فعالیت مراکز در ایام شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: هرگونه تعطیلی مراکز کانون در استان تابع شرایط اعلام شده از ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =