کد خبر: 302539
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
بازدید 765
برگزیدگان مهرواره فرزندان ولایت شناخته شدند

مهرواره «فرزندان ولایت» با اعلام برندگان در سه بخش شعر، داستان و فتوکلاژ پایان یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، همزمان با گرامی‌داشت روز بصیرت و میثاق با ولایت «۹ دی ماه» و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی،  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مهرواره «فرزندان ولایت» را با محورهای موضوعی بصیرت و میثاق با ولایت، ولایت‌مداری و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سه بخش شعر، داستان و فتوکلاژ برای کودکان و نوجوانان استان برگزار کرد.

بنابر این خبر، با اعلام هیات داوران در بخش شعر که ویژه شرکت‌کنندگان نونگاه و نوجوان( ۱۲ تا ۱۷ سال) بوده است، مهلا پورخدابخش از شهربابک، ماندانا محمودی از راور، محمد برازنده از کهنوج و سمیه شاکری از رابر برگزیده شدند.

همچنین، محمدمهربان اسماعیل‌پور از کرمان، فاطمه‌سادات امیری از زرند، شایان شهابی‌نژاد از سیرجان و حسنیه نوربخش از راور برگزیدگان گروه سنی نونگاه و نوجوان بخش داستان این مهرواره اعلام شدند.

این در حالی است که، در بخش فتوکلاژ آوا رجبی و فاطمه‌سادات میرزمانی از رفسنجان، آیدین نیک‌نفس، سیدعلی سیداحمدی‌نژاد، پارسا محسنی، لاله نعمتی و نازنین‌زهرا خواجویی از کرمان، کیمیا اسماعیلی از راور، فاطمه خالقی از ماهان و علی‌اصغر پورحبیبی از زرند برگزیدگان نوخوان، نونگاه، نونهال و نوجوان مهرواره فرزندان ولایت شناخته شدند.

بر همین اساس هیات داوران بخش فتوکلاژ شامل حمیده قاضی‌زاده و منیره دانش مربیان آفرینش‌های هنری و نظارت مهین شهمرادزاده کارشناس آفرینش‌های هنری کانون کرمان ملاک انتخاب آثار برگزیده را انتخاب عکس‌های مناسب و مرتبط با موضوع، ترکیب‌بندی زیبا و خلاقانه با درنظر گرفتن محتوای مناسب، تلفیق عکس در کنار نقاشی و ایجاد اثری زیبا و تاثیرگذار و داشتن نگاه نو و هوشمندانه برای تبدیل عکس به یک اثر هنری دانستند و از حدود ۸۰ اثر رسیده به دبیرخانه ۱۰ اثر برگزیده انتخاب شد.

 در هر بخش شعر و داستان چهار جایزه ۲ میلیون ریالی و در بخش فتوکلاژ ۱۰ جایزه ۲میلیون ریالی در نظر گرفته شده است و به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

گفتنی است طبق فراخوان مهرواره در هر بخش شعر و داستان می‌بایست سه برگزیده اعلام می‌شد که با نظر هیات داوران بخش داستان انیسه جعفری‌راد و ریحانه یزدانی و بخش شعر شهربانو برزگر و محبوبه نوری مربیان آفرینش‌های ادبی و با نظارت سمیه یاوری و طیبه شجاعی کارشناسان آفرینش‌های ادبی کانون کرمان از میان حدود ۵۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه به علت قوی و نزدیک بودن سطح آثار در مرحله نهایی در هر بخش به چهار نفر جایزه اهدا می‌شود.

نازنین زهرا خواجویی​​​​​​

آوا رجبی

 

علی اصغر پورحبیبی
لاله نعمتی
پارسا محسنی
فاطمه خالقی
سیدعلی سیداحمدی‌نژاد
فاطمه سادات میرزمانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =