کد خبر: 302567
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
بازدید 97
هشتمین شورای راهبری مدیریت در کانون فارس برگزار شد

هشتمین شورای راهبری مدیریت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، (کمیته سرمایه انسانی) با محوریت اجرا و ارزشیابی دوره‌های آموزشی کارکنان و مدیران و ارزیابی و توسعه‌ی شایستگی مدیران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این جلسه گزارش عملکرد کانون فارس در زمینه‌ی دوره‌های آموزشی مدیران و کارکنان ارائه شد. رضا جوانبخت، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس که به عنوان میهمان در این جلسه حضور داشت نیز مباحثی مرتبط با بخش آموزش و نکات مندرج در دستورالعمل شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ سازمان‌ها را ارائه داد.

بر این اساس، اجرای دوره‌های آموزشی مدیران به تفکیک سطوح مختلف مدیریتی و کارکنان و بر اساس برنامه‌های مصوب همان سال، لزوم ارزشیابی دوره‌های آموزشی سطح یک و دو، لزوم ارزشیابی و بررسی اثربخشی دوره‌های آموزشی سطح سه و چهار، تاکید بر تدوین و اعلام برنامه‌ی آموزشی مصوب به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، استفاده از مدرسان واجد شرایط عمومی و موضوعی تدریس، تهیه‌ی بانک اطلاعات مدرسین و  شناسنامه آموزشی شاغلین و تشکیل بانک اطلاعات آموزشی بر اساس نیازسنجی فردی از جمله‌ی این موارد بود.

جوانبخت همچنین در بخش ارزیابی و توسعه‌ی شایستگی مدیران با تاکید بر این نکته که برای رسیدن به شایسته‌سالاری باید مدیران از میان دارندگان گواهینامه‌ی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای انتخاب شوند، سخنان خود را با دو محور اقدامات و برنامه‌های مربوط به اجرای برنامه ارزیابی شایستگی‌های مدیران از طریق کانون‌های ارزیابی و انتصابات و ارتقاء مدیران از میان دارندگان گواهینامه شایستگی‌های عمومی مدیریتی به پایان رساند.

سعیدرضا کامرانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس نیز در این جلسه ضمن اظهار خرسندی از وجود کانون‌های ارزیابی شایستگی دولتی و غیردولتی، گفت: امیدواریم با اعمال درست این دستورالعمل‌ها، مدیران سازمان‌ها، به‌ویژه سازمان‌های فرهنگی، از میان افراد آگاه به آن حرفه انتخاب شوند تا خروجی هر سازمانی متناسب با اهداف و شأن آن سازمان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =