حضور فعال اعضاء انجمن عکاسان نوجوان استان تهران در چهارمین مهرواره فصلی عکاسی

دو اثر از اعضاء استان تهران در میان آثار تقدیری چهارمین مهرواره فصلی عکس انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ رامینه بهمنی ۱۵ ساله از مرکز پردیس و علی اخطاری ۱۸ ساله از مرکز ۲۰ تقدیرشدگان انجمن عکاسان نوجوان کانون استان تهران هستند. اعضاء انجمن عکاسان نوجوان استان تهران در چهارمین مهروراه عکس کشوری مشارکت  فعال داشتند، در این مهرواره ۴۹ نفر از اعضاء انجمن عکاسان نوجوان استان تهران  با ۱۱۰ عکس حضور داشتند که دو اثر در بین عکس‌های تقدیری قرار گرفت.

از میان ۲۳۵۹ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی این دوره از مهرواره ۷۳ اثر به مرحله‌ی پایانی راه یافت، که از این میان شش اثر برگزیده و ۱۵ اثر شایسته تقدیر شدند. آثار ارسالی  در سه گروه سنی بزرگسال، ارشد و نوجوان مورد داوری قرار گرفت.

لازم به توضیح است، این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی‌های فصل پاییز در شهر یا روستا طراحی و اعلام شده بود، تا اعضاء و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای‌جای کشور، در این مهرواره شرکت کنند.

هیئت انتخاب این دوره را فریدون قربانی عکاس و مدیر آژانس عکس تهران، معصومه فاضلی‌ مقدس کارشناس مسئول هنرهای تجسمی و سمیرا صحرانورد کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون به عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =