نشست شورای سیاست‌گذاری انجمن شاعران نوجوان کانون برگزار شد

انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری خود را برگزار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست روز ۲۲ دی ۱۳۹۹ با حضور اعضای شورا متشکل از محمدسعید میرزایی شاعر و دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون، انسیه موسویان شاعر و مدیرکل آفرینش‌های ادبی و هنری و محمدعلی مقیمی شاعر، مهرنوش قربانعلی شاعر و معاون فرهنگی کانون استان تهران و حسین تولایی شاعر برگزار شد.
در این نشست درباره دوره‌های مهارت‌آموزی و پرورش استعدادها ویژه‌ی برگزیدگان مهرواره‌های شعر کانون و مربیان و کارشناسان ادبی کانون پرورش فکری در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته بحث و تبادل نظر شد و عنوان‌های پنج نشست آموزشی با موضوع‌های مختلف برای این اعضا پیشنهاد شد.


هم‌چنین پیرامون شرایط گروه‌بندی مخاطبان کارگاه‌های تخصصی شعر، سازوکار برگزاری و استادان پیشنهادی کارگاه‌ها بحث و گفت‌وگو انجام شد.
در بخش دوم این نشست، اعضای شورا پیش‌نویس فراخوان «سومین مهرواره شعر آفرینش» را با نگاهی به تجربیات دو مهرواره گذشته بررسی کردند.
موضوع‌های مهرواره، قالب آثار و چگونگی داوری و ترکیب هیئت داوران و تقویم زمانی سومین مهرواره شعر آفرینش از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =