دیدار صمیمی مدیرکل مدیرکل کانون پرورش فکری یزد با مدیر کل آموزش وپرورش استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در دیدار سید حسین پیغمبری مدیر کل کانون پرورش فکری استان و معاونین با محسن موحدی فرد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این دیدار ضمن تبریک انتصاب " محسن موحدی فرد " به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از همراهی و همدلی وی قدردانی نمود و برای وی آرزوی موفقیت کرد .

مدیر کل کانون پرورش فکری در این دیدار خواستار تعامل هرچه بیشتر آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری شد. سید حسین پیغمبری بیان نمود: انتظار جامعه  با توجه به شرایط موجود از سازمان های فرهنگی و آموزش و پرورش بسیار زیاد است و تعامل کانون پرورش فکری با آموزش وپرورش می تواند راهگشای مسائل فرهنگی ،هنری  و آموزشی در شرایط موجود می باشد.

سید حسین پیغمبری با قدردانی از تلاش های جامعه فرهنگیان استان یزد اضافه کرد: با شرایطی که بیماری کووید-19 برای کشور و جهان به وجود آورد، یک جهاد بزرگ آموزشی شکل گرفته و به عنوان یادگاری ارزشمند در تاریخ کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش ماندگار شد و معلمان و مربیان ما جهادگران این عرصه بودند؛ چرا که با احساس مسئولیت، تلاش و فداکاری مثال زدنی مثل همیشه در صف اول تعلیم و تربیت حضور داشتند. وی افزود: امیدواریم این سرمایه عظیم اجتماعی که جامعه فرهنگیان کسب کردند همیشه پایدار باقی بماند حتی در آینده نیز تقویت گردد.

در ادامه این دیدار محسن موحدی فرد، مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز از حضور، توجه و نگاه ویژه  مدیرکل کانون پرورش فکری استان و همراهی در اجرای برنامه های حوزه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =