فعالیت ۲۲ کارگاه آموزشی مجازی از سوی کانون استان کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از فعالیت ۲۲ کارگاه آموزش مجازی ویژه کودکان و نوجوانان در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان با اشاره به شیوع کرونا در کشور و لزوم برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، از فعالیت ۲۲ کارگاه آموزش مجازی ویژه کودکان و نوجوانان از سوی این اداره کل و با هدف استفاده حداکثری کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری در شرایط شیوع ویروس کرونا، در بستر فضای مجازی خبر داد.

فتاحی با اعلام اینکه؛ کودکان و نوجوانان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی www.kpf.ir در کلاس و کارگاه‌های برخط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ثبت‌نام کنند، افزود: هم اکنون ۲۲ کارگاه برخط(آنلاین) با ظرفیت ۸ الی ۲۰ نفر و ویژه فصل زمستان در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: این کارگاه‌ها شامل؛ کارگاه نقاشی (انواع تکنیک‌ها)،  نقاشی‌چاپ، خوش‌نویسی(تحریری و نستعلیق)،  انواع کاردستی،  عکاسی،  فنون قصه‌گویی،  فضا و نجوم،  کارگاه نوشتن خلاق،  کارگاه شعر و داستان،  مهارت خوش‌بینی (روانشناسی مثبت‌گرا)، و ... است که توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و از تاریخ ۱۸ دی ۱۳۹۹ آغاز به کار کرده است.

 او همچنین افزود: کارگاه‌های برخط استانی تا هفته آخر اسفند ۱۳۹۹ ادامه دارند و به‌صورت آنلاین در سامانه مجازی کانون برگزار می‌شوند.  مدت برگزاری این کارگاه‌ها بین ۸ تا ۱۰ جلسه و مدت زمان اجرای هر کارگاه نیز به مدت یک ساعت است.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت: علاوه بر کارگاه‌های آموزشی، انجمن‌های مختلفی همچون؛ عکاسی، نمایش، شعر، قصه و داستان‌نویسی، و... نیز مشغول به فعالیت بوده و کودکان و نوجوانان به صورت مستقیم با مربیان در مراکز مختلف  کانون پرورش فکری در شهرستان‌های استان در ارتباط هستند.

او افزود: با وجود مزیت‌های برگزاری کلاس‌های آموزشی از جمله؛ صرفه‌جویی در وقت به صورت برخط، تعامل و ارتباطات سازنده در کلاس‌های حضوری محقق می‌شود.

مهناز فتاحی به اجرای برنامه‌های مختلف کانون در دوران شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این ایام، نه تنها فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دچار وقفه نشده بلکه پویاتر و پر نشاط‌تر از قبل در حال برگزاری در فضای تازه و متفاوت به شکل مجازی است.

فتاحی در پایان گفت: مصوبه‌ها و دستورهای جدید ستاد استانی کرونا و همچنین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مورد نحوه برگزاری کلاس‌ها از هفته آینده به صورت حضوری یا برخط به زودی ابلاغ و اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =