کد خبر: 302601
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
بازدید 308
شرایط گشایش مرکز کانون در شهر جدید هشتگرد مهیا می‌شود

مدیر کل کانون البرز و مسوولان کانون و شرکت عمران سازه شهر جدید و جمعی از مسوولان ساوجبلاغ  در تلاش برای مهیا کردن شرایط گشایش مرکز کانون در این شهر هستند.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز در سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف شناساندن بیشتر این نهاد و خدمات ارزنده فرهنگی، هنری و ادبی آن ویژه برنامه«پویش فصل گرم کتاب»را در روستاها و مناطق حاشیه‌نشین شهری و مناطق فاقد مراکز کانون، اجرا کرد تا ضمن معرفی این نهاد فرهنگی به خانواده ها، شرایطی را فراهم کند تا مردم این مناطق نیز مطالبات خود در خصوص تاسیس مرکز ثابت و یا سیار کانون را از مسوولان داشته باشند.

در این فرآیند و با این هدف اصلی ویژه برنامه «روز جهانی کودک» در شهر جدید هشتگرد برگزار شد و پس از این برنامه نیز مسوولان شهری ساوجبلاغ بازدیدی از مرکز در حال فعالیت کانون در هشتگرد قدیم داشته و توسط مریم فلاح‌نژاد مسوول این مرکز با خدمات شایسته‌ای که به کودکان ونوجوانان ارائه می‌شد آشنا شده و از نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا این مرکز دیدن کردند.

این اقدامات سبب شد تا شرکت عمران سازه شهرجدید هشتگرد موافقت خود درخصوص واگذاری یک ساختمان آماده جهت گشایش مرکز کانون در این منطقه را اعلام کند و پی‌گیری‌های مستمر از سوی مدیرکل کانون البرز در این زمینه صورت گرفت.

در همین راستا انعقاد  تفاهم‌نامه جدید جناب آقای دکتر فاضل نظری، رییس محترم هیئت مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شرکت «مادر تخصصی عمران شهرهای جدید» در خصوص گسترش مراکز کانون در این مناطق سبب شد تا این مهم با تثبیت و قطعیت بیشتری دنبال شود.

به همین منظور روز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۹ قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز به همراه مصطفی زند، مدیر کل برنامه و بودجه کانون پرورش فکری و آقای آرمال، کارشناس طرح‌های عمرانی کانون در جلسه‌ای با حضور مسوولان شرکت عمران سازه شهر جدید هشتگرد حضور یافته و ضمن معرفی دقیق کانون و فعالیت‌های آن به این عزیزان و بیان ضرورت توجه به کودک و نوجوان،  از ساختمان مذکور بازدید به عمل آورده و ضمن بیان لزوم انجام برخی تغییرات،  احتمالا به یاری خداوند متعال و تایید مدیران ارشد کانون و مدیران محترم ستادی و کمیته ساختار، به زودی شاهد گشایش مرکز کانون در این منطقه در آینده نزدیک باشیم.

لازم به توضیح است که در این دیدار کانون زبان ایران و دامنه فعالیت‌های آن و فعالیت‌های کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی  نیز به شکل ویژه توضیح داده شد و زمینه توجه و انشالله حضور کانون زبان  و نیز بهره‌مندی از واحد های سیار شهری و روستایی نیز فراهم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =