مشارکت در ثبت نام کودکان بی‌بضاعت در کارگاه‌های مجازی کانون

مدیرعامل مجتمع مس مزرعه اهر در بازدید از کانون که فرماندار این شهرستان نیز حضور داشتند ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت در کارگاه‌های مجازی کانون را تقبل کرد.‌

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار که دکتر خدابخش فرماندار و مهندس حاتم‌زاده مدیرعامل معدن مس مزرعه اهر حضور داشتند، حکیمه خجسته مربی مسئول کانون اهر گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری ارائه کرد.

دکتر خدابخش فرماندار اهر نیز با تقدیر از نقش فعال و خلاق کانون در تربیت فکری کودکان و نوجوانان بر حمایت همه جانبه فرمانداری اهر از توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

مهندس حاتم‌زاده مدیرعامل مجتمع مس مزرعه اهر نیز با قدردانی از فعالیت‌های کانون و تاکید بر اهمیت افزایش مخاطبان این فعالیت‌ها، هزینه ثبت‌نام و عضویت بیش از ۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت را در کارگاه‌های تخصصی و رشد فعالیت‌های عمومی کانون تقبل کرد و همچنین از تغییر سیستم گرمایشی مرکز فرهنگی هنری اهر توسط این مجتمع صنعتی خبر داد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان با دارا بودن یک مرکز فرهنگی هنری ثابت و یک مرکز پستی خدمات و فعالیت های گسترده ای را در طول سال برای مخاطبان خود ارائه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =