فتو رمان و مجموعه عکس در هنر عکاسی

هجدهمین نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان استان خراسان جنوبی با حضور ریحانه سادات هاشمیان مربی هنری و نماینده‌ی این انجمن به صورت مجازی برگزار و فتو رمان و مجموعه عکس در هنر عکاسی تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، هجدهمین جلسه انجمن مجازی عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی در روز پنج شنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۹ با حضور ریحانه سادات هاشمیان مربی هنری و نماینده انجمن عکاسان نوجوان استان با موضوع فتو رمان و مجموعه عکس به مرحله‌ی اجرا درآمد.

در این نشت مجازی که با حضور بیش از ۵۰ عضو و همراهی ۲۱ نفر از مربیان و همچنین کارشناسان اداره کل استان برگزار شد، هاشمیان به تشریح  نقش ادبیات در عکاسی و بخش دیگر به معرفی فتورمان پرداخت.

وی فتو رمان را داستانی کوتاه با چینش منظم چند عکس تعریف و با معرفی مجموعه عکس و تقسیم شدن آن‌ها به دسته‌های مختلف به دقت داشتن، مهارت و احساسات در عکاسی در کنار کلمات در ادبیات نیز  تاکید کرد.

هاشمیان اظهار داشت: مجموعه عکس می تواند وسیله‌ای برای  گسترش ایده پردازی در عکاسی باشد.

 مدرس این کارگاه در بخشی دیگر از مباحث این نشست تخصصی، به سبک عکاسی سورئال و فرا واقع گرایانه پرداخت و در ادمه به داشتن پروژه های مختلف عکاسی که باعث تغییراتی در طول زمان یک پروژه می شود اشاره کرد.

بخش پایانی این جلسه انجمن نیز به ارایه‌ی چند نمونه مجموعه عکس با سبک‌ها و روایت‌های متفاوت و پاسخ به سوالات اعضای حاضر در هجدهمین جلسه انجمن عکاسان نوجوان استان اختصاص داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =