اولین ‌نشست کمیته کودک و نوجوان ستاد  دهه‌ی فجرکهگیلویه و بویراحمد

اولین ‌نشست هم‌اندیشی اعضای کارگروه کودک و نوجوان دهه‌ی فجر به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در آستانه‌ی چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین‌نشست هم‌اندیشی اعضای کارگروه استانی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان، پیش از ظهر دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، برگزار و برنامه‌های پیشنهادی از سوی اعضای کارگروه، تشریح و تبیین شد.

کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی به اهمیت مضاعف دهه‌ی فجر سال جاری، اشاره و بر اجرای فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان با هدف تبیین گام دوم انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل‌ودو سال گذشته و با رویکرد محتوامحور در این دهه، تأکید کرد.

وی بر اساس آیین‌نامه‌ی کارگروه تخصصی کودک و نوجوان هدف از اجرای فعالیت‌ها را تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها، تقویت و بسط گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت ابتکار عمل و جلب مشارکت حداکثری مردم، فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر و به‌ویژه فضای مجازی در شرایط خاص ناشی از بحران همه‌گیری ویروس کرونا برشمرد.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: امیدواریم  با بهره‌گیری از زبان هنر و ادبیات، مخاطبان کودک و نوجوان را با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب  آشنا و به‌منظور ایجاد انگیزه برای نقش‌آفرینی خودجوش آن‌ها در در برنامه های فرهنگی و هنری در قالب برنامه‌های مجازی، تشویق و ترغیب کنیم.

گفتنی است ، نمایندگان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد ، به تشریح و تبیین برخی از برنامه‌های پیشنهادی خود در این دهه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =