کانون می‌تواند نقش محوری در پایدارسازی فرهنگ زیست محیطی ایفا کند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت: مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان می‌تواند نقش محوری در پایدارسازی فرهنگ زیست محیطی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، محمدجواد اشرفی ظهر امروز (دوشنبه ۲۹ دی) در آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل محیط زیست خوزستان، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سال گذشته با اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با محوریت توسعه فرهنگ زیست محیطی اظهار کرد: امروز هم این اتفاق میمون و مبارک را با مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان داشتیم چراکه در استان دو مجموعه کانون و اداره کل آموزش و پرورش می‌توانند نقش محوری در پایدارسازی فرهنگ زیست‌محیطی داشته باشند به همین جهت ما این دو مرکز را به‌عنوان نقطه هدف مدنظر قرار دادیم و به انعقاد تفاهم‌نامه اقدام کردیم.

او اضافه کرد: اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت از محیط زیست را وظیفه عمومی تلقی کرده تا نسل فعلی و آتی بتوانند حیات رو به رشدی را داشته باشند و اگر بخواهیم در این مسیر فعلی حرکت کنیم این حیات رو به رشد تحقق نخواهد یافت و قطعاً سلامت همه تحت تأثیر نامطلوب قرار می‌گیرد که باید عزم جدی را برای حذف آلاینده‌ها در خوزستان و اهواز داشته باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در پایان با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده تأکید کرد: امیدوارم این حرکت استمرار داشته باشد و این قول را به کانون خواهم داد که ما از تمام توان و امکانات خود برای اجرای برنامه‌های مشترک استفاده خواهیم کرد. قطعاً در این زمینه قابلیت و ظرفیت‌های خوبی را با بهره‌گیری از صنعت داریم و همه تلاش خود را به این نکته معطوف می‌کنیم که از امکانات استان برای حل مشکلات زیست محیطی استفاده کنیم و در این راه به همکاری همه نیاز داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =