دهمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

دهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی صبح روز سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ با دو دستور جلسه در کتابخانه‌ مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این نشست با دو دستور بررسی نحوه نظارت کارشناسان بر فعالیتهای مراکز و کارگاههای بر خط عمومی و بررسی برنامه های حوزه معاونت فرهنگی کانون استان در سال جاری برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای جلسه از راه اندازی انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی از امروز ۳۰ دی ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: انجمن عکاسی نیز همچون سایر انجمن های فعال کانون استان جزء سرمایه های کانون برای کودکان و نوجوانان محسوب می شود.

زاهدی افزود: نظارت کارشناسان ستاد کانون استان بر نحوه برگزاری کارگاه‌های برخط عمومی و تخصصی تأثیر مستقیم بر افزایش سطح کیفی آموزش و ارتقاء فرآیند یادگیری مخاطبان خواهد داشت. 

در ادامه جلسه زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون استان از افزایش تعداد مراکز مجری کارگاه‌های بر خط عمومی از هفت به ۱۰ مرکز خبر داد و افزود: با افزوده شدن مراکز تکاب، ماکو و نقده به مراکز مجری این کارگاه‌ها امکان حضور کودکان و نوجوانان این شهرستان‌ها نیز در کارگاه‌های مجازی کانون فراهم شده است.

آبسوران گفت: تا پیش از این کارگاه‌های برخط عمومی در هفت مرکز شماره یک، سه و مجتمع شهید فرخی ارومیه، یک و دو مهاباد، شوط و میاندوآب فعالیت داشتند.

کارشناسان ستاد کانون استان نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارش از فعالیت‌های حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در سال جاری پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =