نشست هم اندیشی مدیر کل کانون خراسان جنوبی با همکاران حوزه پشتیبانی و خدمات

نشست هم اندیشی مدیر کل کانون استان با همکاران حوزه خدمات و پشتیبانی اداره کل کانون استان همزمان با روز سه شنبه 30 دی ماه 1399 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بر اهمیت نظافت و پاکیزگی در اسلام اشاره کرد و گفت: مساله سلامتی و بهداشت فردی، بهداشت عمومی و هم بهداشت محیط در دین مبین اسلام تاکید شده است و در این زمینه آیات و روایات زیادی نقل شده است که همگی حاکی از آن است که بهداشت از جمله بهداشت محیط در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و اهمیت ویژه کار همکاران خدمات در مراقبت فردی و همچنین آماده سازی محیطی سالم و پاک برای سایر همکاران را متفاوت با مواقع عادی دانست و تاکید کرد: ضرورت دارد  بهداشت محیط و استانداردهای آن، شناسایی عوامل انتشار ویروس در محیط، ضد عفونی دوره ای محیط، تهیه  مواد بهداشتی و تنظیفات مناسب جهت شستشو و ضدعفونی کردن ، تجهیزات در اولویت کاری این همکاران باشد.

مدیر کل کانون استان در این نشست که با حضور همکاران حفاظت فیزیکی نیز برگزار شد بر نگهداری از امکانات و ساختمان‌ها را وظیفه شرعی، اداری و قانونی دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی و افزایش هزینه لازم است بیش از گذشته راه ها و اصول حفاظت اموال و اماکن در برابر سرقت ها مورد توجه همکاران قرار گیرد.

گفتنی است ارایه پیشنهادات و درخواست‌های همکاران این حوزه‌ها و تقدیر مدیر کل کانون استان از تلاشهای این همکاران با تقدیم هدایایی، بخش پایانی این نشست بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =