نشست فصلی مربیان و رابطان آفرینش های ادبی کانون بوشهر

مرکز آفرینش های ادبی این استان دومین نشست مجازی (دوفصلی ) این واحد را با حضور مربیان ادبی و رابطان انجمن های شعر و داستان صبح روز دوشنبه ۲۹ دی ماه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مرکز آفرینش های ادبی این استان دومین نشست مجازی (دوفصلی ) این واحد را با حضور مربیان ادبی و رابطان انجمن های شعر و داستان صبح روز دوشنبه ۲۹ دی ماه برگزار کرد.

این گردهمایی به بررسی موضوعاتی نظیر : بررسی عملکرد مربیان در کارگاه‌های مجازی، بررسی عملکرد مربیان و رابطان ادبی در جذب و پایدار سازی اعضا نوجوان انجمن های ادبی، هم اندیشی پیرامون کارگاه های ادبی بر خط استان بررسی میزان مشارکت اعضا در مسابقات ادبی و... پرداخت.

در این نشست زهرا جهان افروزیان کارشناس آفرینش های ادبی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت و مطلوب مربیان ادبی ، به ارزیابی عملکرد مربیان در کارگاه‌های مجازی پرداخت  و گفت: کارگاه‌های ادبی نوشتن خلاق و کارگاه‌های نوجوان شعر و داستان باید در سایت kpf.ir برگزار شود. همچنین مسایل و مشکلات مربوط به فعالیت در این فضا توسط مربیان مطرح شد که درباره چگونگی رفع این موانع ، با به اشتراک گذاری ویدئویی مربوط به چگونگی ورود اعضا به کانون مجازی، تاکید بر ارتباط با کارشناس فناوری اطلاعات، ارتباط با ناظر کارگاه های برخط، هم اندیشی شد .

همچنین جهان افروزیان در این نشست به جذب و پایدار سازی اعضا نوجوان در انجمن های ادبی تاکید کرد و افزود : حضور اهالی قلم هم‌استانی، برخورداری از میهمانان و مربیان صاحب اثر هم استانی به عنوان میهمان ویژه، پرهیز از تبدیل فضای انجمن به کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان و... مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان جلسه زهرا جهان افروزیان به  هم اندیشی پیرامون کارگاه‌های ادبی بر خط استان و بررسی میزان مشارکت اعضا در مسابقات ادبی را مورد مشورت قرار داد و روند رو به رشد اعضا در مسابقات را تبریک گفته و این عرصه را جایی برای بروز استعدادهای ادبی اعضا در یک اجتماع گسترده تر وهیجان انگیزتر برشمرد.

این نشست پس از دو ساعت گفتگو ، بررسی و کارشناسی موضوعات مختلف به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =