کد خبر: 302718
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
بازدید 332
آشنایی اعضا انجمن عکاسان نوجوان استان بوشهر با عکاسی مفهومی

بیست وهفتمین نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان استان بوشهر روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه در گروه مجازی انجمن عکاسان نوجوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  بیست وهفتمین نشست تخصصی انجمن عکاسان نوجوان استان بوشهر برگزار شد .

این نشست که از نشست های آموزشی انجمن عکاسی  بود ؛ با حضور مامک یحیی پور؛ رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون، ریحانه هاشمیان؛ کارشناس عکاسی  ، علی رضی ؛ نماینده انجمن ، مربیان و اعضا انجمن عکاسان نوجوان استان برگزار گردید .

ریحانه هاشمیان مدرس ویژه این نشست در این جلسه؛ اعضا را با مباحثی چون عکاسی مفهومی؛ فاین آرت، کانسپچوال آرت(هنر مفهومی)، روش های ثبت عکس به روش مفهومی و اهمیت آن با محوریت خلاقیت و متفاوت نگاری در نگاه عکاس آشنا کرد.

این نشست تخصصی عصر روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه در  گروه مجازی انجمن عکاسان نوجوان استان  برگزار گردید.

شایان ذکر است که انجمن عکاسان نوجوان استان بوشهر کار خود را از ۲۴ اردی بهشت ماه سال جاری به صورت رسمی آغاز کرده و متشکل از دو گروه پسران و دختران است و تا به امروز ۲۷ نشست تخصصی آموزشی برای آشنایی اعضا نوجوان با عکاسی داشته است ؛ که ماحصل این نشست ها ۲۴ نگاه(تمرین) عکاسی و یک مهرواره  است که منتخبی از آثار اعضا شرکت کننده در این تمرین ها در صفحه مجازی انجمن در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به آدرس bu.shot.kanoonparvaresh موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =