دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر استان همدان برگزار شد

با توجه به آغاز چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر استان، با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و کلیه کارشناسان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، صبح امروز در دفتر مدیر کل کانون برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، بهناز ضرابی‌زاده ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های همکاران در ایام فاطمیه گفت: با توجه به فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تاکید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مبنی بر اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های دهه مبارک فجر در بستر مجازی، لازم است این مراسم با شکوه هر چه تمام‌تر اجرا شود و یاد و خاطره شهدا علی‌الخصوص شهدای مدافع حرم، شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده و شهدای مدافع سلامت گرامی داشته شود.
ضرابی‌زاده هم‌چنین گفت: به دلیل محدودیت‌های کرونایی برنامه‌های گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر نه تنها نباید تعطیل شود بلکه لازم است با قوت بیش‌تر انجام شود. وی سپس به فعالیت‌های قابل اجرا در سطح مراکز اشاره کرد و گفت: لازم است کلیه مراکز فرهنگی‌هنری استان برنامه‌های شاد و مفرحی برای کودکان و نوجوانان از طریق فضای مجازی اجرا کنند و ضمن معرفی اهداف انقلاب اسلامی به نسل کودک و نوجوان آنها را با این رویداد عظیم بیشتر آشنا سازند.


مدیرکل کانون استان در ادامه علاوه بر ابلاغ مسئولیت کارگروه‌های مختلف به کارشناسان تاکید کرد، با توجه به مجازی بودن اکثر فعالیت‌ها، برنامه‌های امسال باید خلاقانه‌تر از سال‌های گذشته اجرا شود و با توجه به مصادف بودن این ایام با میلاد حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) و حضرت امام (رحمة‌الله علیه)، شادی‌آفرینی و نشاط اجتماعی در برنامه‌ها در نظر گرفته شود. سپس در جلسه‌ای چند ساعته کارشناسان به جمع‌بندی طرح ها، ایده‌ها و ارائه طرح های پیشنهادی حوزه خود پرداخته شد.
در پایان مقرر شد، سومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر، با حضور نمایندگان عضو کارگروه کودک و نوجوان دستگاه‌ها، چهارشنبه اول بهمن‌ماه در سالن مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک همدان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =