کد خبر: 302748
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
بازدید 706
افتتاح اولین مرکز فرهنگی هنری در شهر جدید عالیشهر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر از افتتاح اولین مرکز فرهنگی هنری در شهر جدید عالیشهر خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر از افتتاح اولین مرکز فرهنگی هنری در شهر جدید عالیشهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ مرکز فرهنگی هنری شهر جدید عالیشهر با حضور حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، علی مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، سمیه رسولی مدیرکل کانون استان بوشهر و جمع کثیری از مقامات استانی افتتاح شد.


سمیه رسولی درخصوص افتتاح مرکز فرهنگی هنری شهر جدید عالیشهر گفت: این مرکز سال ۱۳۹۷ کلنگ زنی شده که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت. 
رسولی با اشاره به این که پیشنهاد این مرکز از طریق کانون استان داده شد و توسط شرکت عمران شهرجدید عالیشهر مورد استقبال قرار گرفت، افزود : هزینه ساخت این مرکز ثابت از محل منابع داخلی شرکت عمران و بودجه استانی تامین شده است.
رسولی در رابطه با فعالیت این مرکز گفت : بیش از شصت فعالیت فرهنگی هنری در این مرکز همزمان و همراستا با دیگر مراکز کانون پرورش فکری اجرا خواهد شد که کشف و پرورش استعداد کودکان این شهر در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل کانون استان بوشهر اظهار کرد: این مرکز در حال حاضر به خاطر شرایط شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری های اجتماعی به جهت حفظ سلامت کودکان و نوجوانان به صورت حضوری فعالیت نخواهد کرد اما کارگاه های مجازی پذیرای حضور کودکان و نوجوانان عالیشهر خواهد بود .

یادآور می شود تجهیزات این مرکز از طریق مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر پیگیری و آماده شده و همچنین کتاب هاو وسایل بازی و سرگرمی این مرکز از طریق معاونت فرهنگی کانون تهیه و ارسال گردیده است که در دسترس کودکان جهت مطالعه، استفاده و بهره برداری قرار دارد.
نکته قابل توجه اینکه آقای طاهرخانی معاون وزیر ، آقای گراوند استاندار بوشهر و مهندس مقاتلی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از جمله اولین افرادی بودند که بلافاصله پس از افتتاح به عضویت افتخاری مرکز  عالیشهر در آمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =