کد خبر: 302749
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
بازدید 386
هوای پاک در انجمن محیط زیست کانون بوشهر 

انجمن محیط زیست کانون بوشهر به‌مناسبت روز ملی هوای پاک و با هدف فرهنگ سازی در خصوص اهمیت هوای پاک و حفظ محیط‌زیست چهارمین نشست تخصصی انجمن را با حضور سعید نوذری محیط بان و کارشناس اداره کل محیط زیست استان بوشهر برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، انجمن محیط زیست کانون بوشهر به‌مناسبت روز ملی هوای پاک و با هدف فرهنگ سازی در خصوص اهمیت هوای پاک و حفظ محیط‌زیست چهارمین نشست تخصصی انجمن را با حضور سعید نوذری محیط بان و کارشناس اداره کل محیط زیست استان بوشهر برگزار نمود.
سعید نوذری در این نشست به ارائه راهکارهای عملی برای دست یافتن به هوای پاک، تاثیر و نقش انسانها در حفاظت از محیط زیست، نقش فضای سبز و درختان در تامین هوای پاک اشاره نمود.
در ادامه به معرفی هشتگ ۸۰ میلیون محیط بان برای توسعه ی پایدار ایران و تشریح آن پرداخت. 
در پایان نشست مدیر کل کانون استان ضمن گرامی‌داشت روز هوای پاک ، رعایت اصول دستیابی به هوای پاک را برای حفظ محیط زیست این امانت و موهبت الهی  ضروری دانست و از دست اندرکاران این انجمن به ویژه همکاری و تعامل اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بمنظور ارائه مطالب آموزشی و انگیزشی به شیوه هنرمندانه در راستای علاقمند نمودن کودکان و نوجوانان به دوستی با طبیعت تشکر نمودند و خواستار ادامه این روند تاثیر گذار شدند.

لازم به ذکر است این نشست ۳۰ دی ماه از ساعت۱۰ تا۱۱ با اجرای ملیحه کرمی مربی مسئول مرکز شماره دو بوشهر و رابط انجمن محیط زیست برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =