حضور کانون در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اول تا ششم بهمن‌ ۱۳۹۹ در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه مجازی که از ساعت ۹ صبح اول بهمن آغاز شده، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز بیش از ۸۰۰ عنوان از کتاب‌های خود را در دو بخش داخلی و بین‌الملل برای فروش بارگذاری کرده است.
هم‌چنین قرار است هم‌زمان با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۳۰ نشست فرهنگی شامل ۱۸ نشست برخط (آنلاین) و ۱۲ نشست آفلاین با حضور ۱۸۰ سخنران داخلی و خارجی برگزار شود.
در این نمایشگاه مجازی در بخش بین‌الملل نزدیک به ۸۷ شرکت‌کننده حضور دارند که ۷۲ ناشر از کشورهای خارجی و ۱۵ شرکت‌کننده ایرانی شامل آژانس‌های ادبی و ناشران داخلی هستند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید کتاب از بخش فروش داخلی نخستین نمایشگاه کتاب مجازی به پایگاه اینترنتی به نشانی tehranbookfair.ir و در بخش بین‌الملل به پایگاه مجازی tehranbookfair.com مراجعه کنند.
یادآوری می‌شود ساعت بازدید و خرید از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف ۵۰درصدی ارایه می‌شود و ارسال کتاب‌های خریداری شده از نمایشگاه مجازی کتاب تهران رایگان است.

هم‌چنین سایت فروش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی shop.kpf.ir نیز در روزهای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران محصولات خود را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =