مراسم افتتاحیه کارگاه‌های برخط فصل زمستان کانون استان همدان برگزار شد

درپی تشکیل کارگاه‌های برخط فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مراسم افتتاحیه این کارگاه‌ها، با حضور مشاور استاندار همدان، مدیرکل، معاون فرهنگی و مدرسان کارگاه‌ها در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراسم افتتاحیه کارگاه‌های برخط فصل زمستان کانون این استان با حضور لیلا سلاحورزی مشاور استاندار، مدیرکل، معاون فرهنگی، کارشناسان و مربیان کارگاه‌های برخط کانون در سالن مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک همدان برگزار شد.
در ابتدای جلسه بهناز ضرابی‌زاده از حضور درخشان و قدرتمند  همکاران در برگزاری کارگاه‌های برخط تشکر و قدردانی کرد و ابراز داشت: با توکل به خداوند بزرگ و همت و تلاش مربیان و کارشناسان، این فصل توانستیم ۲۷ کارگاه بر خط را تشکیل دهیم و بالغ بر ۳۶۲ نفر از کودکان و نوجوانان در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کردند.


وی هم‌چنین بر اهمیت تلاش و کوشش در زمان بحران اشاره کرد و گفت: امروز کشور به واسطه شیوع ویروس کرونا به مثابه دوران جنگ است.
ضرابی‌زاده از مربیان به عنوان رزمندگانی نام برد که با تلاش و همت خود در این جبهه در حال جهاد هستند و با تعهد و وجدان کاری بسیار بالا در صدد خدمات‌رسانی هر چه بهتر به کودکان و نوجوانانی هستند که با وجود قرنطینه در خانه‌ها به لحاظ روحی و روانی شرایط سختی را طی می‌کنند.
در ادامه لیلا سلاحورزی، مشاور استاندار نیز ضمن تشکر از مربیان کارگاه‌های برخط از اهمیت رسالت کانون نسبت به کودکان و نوجوانان سخن به میان آورد و گفت: «من تربیت‌شده کانون هستم و از ۶ سالگی عضو کانون شدم و شخصیتم در کانون شکل گرفت»
وی نقش کانون و مربیان را در برانگیختن ذوق و اندیشه کودکان و نوجوانان بسیار مهم تلقی کرد و تلاش آن‌ها را در این برهه از زمان بسیار ارزنده دانست.
در ادامه مدرسان کارگاه‌های برخط، نظرها و پیشنهادهای خود را پیرامون هرچه بهتر برگزار شدن کلاس‌ها بیان کردند و مدیرکل کانون نیز به مدرسان، توصیه‌هایی مبنی بر خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه هدف را یادآوری کرد.

سپس از  مدرسانی که در ترم تابستان و پاییز در برگزاری کارگاه‌های برخط تلاش وافری داشتند با لوح سپاس با امضای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و هدیه تقدیر به عمل آمد.



در پایان لیلا سلاحورزی ضمن بازدید از استودیو برگزاری کارگاه‌های بر خط، در جریان چگونگی برگزاری این کلاس‌ها قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =