کد خبر: 302773
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
بازدید 100
تجلیل از مربی بازنشسته کانون لرستان

با حضو مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان از خدمات همکار بازنشسته مرکزپستی شهرستان بروجرد قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، طی نشستی صمیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان لرستان از «فاطمه حبیبیان» مربی بازنشسته کانون و تلاشگر حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و مربی کتابخانه پستی شهرستان بروجرد تجلیل کرد.
در این مراسم مدیر کل کانون استان لرستان ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای این همکار بازنشسته گفت: این مراسم به بهانه تقدیر و تشکر از  سالها تلاش یک خدمتگزار عرصه فرهنگ به کودکان ونوجوانان است.
محمد جوادمحمدی افزود: وجود با ارزش مربیان کانون پرورش فکری، مملو از انرژی مثبتی است که امواجش در جامعه جاری و ساری است که اگرازاین انرژی مثبت به درستی استفاده کنیم، جامعه پویا و توانمند می شود.
وی اضافه کرد: سالمندی برای مربیان کانون و فعالین عرصه کتاب وکتاب خوانی رخ نمی دهد، چرا که مربی بودن، برنایی و توانایی می آورد و این خصیصه در همه همکاران کانونی وجود دارد که هرچه سنشان بالاتر می رود ، توانایی آنها بیشتر شده و انگیزه شان برای خدمت به کودکان ونوجوانان افزایش پیدا می کند.
محمدی با اشاره به اینکه پیشکسوتان سرمایه بزرگی برای جامعه هستند، گفت: کودکالن ونوجوانان داین سرزمین تحت تعلیم شما مربیان رشد و پرورش یافته اند.
در بخش بعدی این دیدار، لوح تقدیر فاضل نظری مدیرعامل کانون توسط محمد جواد محمدی مدیرکل کانون استان به «فاطمه حبیبیان» اهداشد.
همچنین لوح سپاس از طرف مدیر کل کانون لرستان به همراه هدایایی از سوی همکاران مرکز شماره یک بروجرد تقدیم این مربی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =