نشست «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی»

چهارمین نشست علمی جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بررسی «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی (صادرات)» می‌پردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نشست تخصصی ساعت ۹ تا ۱۲ روز دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ در قالب وبینار با حضور سخنرانانی از ایران و فرانسه برگزار خواهد شد.
«بدرالدین احمدی» پژوهش‌گر و مربی آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، «مهرداد بیات» استاد مدیریت صنعتی، حسن سیرانی مدرس دانشگاه و مدیرعامل شرکت‌های ماتی‌لوس و «آیدین مهدی‌زاده» مدرس دانشگاه و پژوهش‌گر حوزه اسباب‌بازی از جمله سخنرانان این نشست هستند.
همچنین «روبرتو فراگا» طراح بازی‌های رومیزی از کشور فرانسه در نشست «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی (صادرات)» سخنرانی می‌کند.
«مونا آقایان» کارشناس ارشد ارتباط تصویری و پژوهش‌گر هنر، شیما اثنی‌عشری مدرس دانشگاه‌های هنر آزاد و هنر شریعتی و الهام اثنی‌عشری مدرس دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی نیز به عنوان مهمان در این نشست سخن خواهند گفت.
علاقه‌مندان برای شرکت در نشست علمی «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی (صادرات)» می‌توانند از طریق پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir اقدام کنند.
یادآوری می‌شود ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده را باید ساخت» به صورت مجازی در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =