سومین جلسه کارگروه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان بوشهر; پربار و ‌پرنشاط

سومین جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در استان بوشهر برگزار شد. این جلسه به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۹ دی ماه ۹۹ در کانون بوشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سومین جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر در استان بوشهر برگزار شد. این جلسه به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۹ دی ماه ۹۹ در کانون بوشهر برگزار گردید.

اعضاء شرکت کننده در این کارگروه مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری، نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگی آموزش و پرورش استان ، نماینده کمیته امدادامام خمینی(ره)، نماینده بهزیستی استان و... بودند.

در این نشست ابتدا به چگونگی برگزاری ویژه برنامه های سال گشت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر شد که بدلیل شیوع ویروس کرونا، مقرر گردید در راستای حفظ سلامت کودکان و نوجوانان استان، کلیه‌ی این ویژه برنامه ها در فضای مجازی اجرا شود.

سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری استان بوشهر در این نشست اظهار داشت رسالتی را که برعهده‌ی کمیته کودک و نوجوان است به واسطه آشنا کردن بچه ها با مفهوم و درون مایه و نیز چرایی و چگونگی انقلاب ،امری بسیار مهم و پر ارزش است .وی افزود: انقلاب اسلامی، از ابتدا تا کنون نسل های متعددی را به خود دیده است و نسل نوپا به دلیل فاصله تاریخی با انقلاب و اینکه تجربه  انقلاب را ندارند و شناخت جامع و کاملی از ماهیت آن ندارند بر ماست که با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع و البته پرنشاط به معرفی صحیح و درستی از انقلاب بپردازیم.

پس از آن سیروس فتحی نماینده‌ی شورای هماهنگی تبلیغات ضمن در اهمیت خواندن برنامه هایی که در کمیته کودک و نوجوان تایید می‌شود و به اجرا در می آید  گفت: محور اصلی کار ما تربیت است و جامعه‌ی هدف ما مخاطب برنامه‌هایی هستند که خودشان در اجرای آن ها دخیل خواهد بود، بنابراین باید کوشش شود حضور حداکثری دانش آموزان کودک و نوجوان را در برنامه های مختلف داشته باشیم.

در ادامه ادارات و نهادهای حاضر در نشست یک به یک و به نوبت به بیان و شرح ویژه برنامه های دهه مبارک فجر اداره متبوع خود در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.

 در پایان نیز سمیه رسولی یک جمع بندی نهایی از کلیت برنامه ها داشته و با تاکید بر نشاط و شادی در کلیه برنامه های برنامه ریزی شده اظهار امیدواری کرد که همه نهادها و ادارات حاضر در کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر بتوانند با تعامل و وحدت رویه برای تحقق آرمان ها و اهداف والای انقلاب اسلامی بکوشند و در بدست آمدن نتایج مطلوب شریک و سهیم باشند. این جلسه ساعت ۱۰ صبح شروع و پس از دو ساعت به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =