حضور در دفاتر تسهیلگری شهرستان بندرعباس

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان در دیدار با مسولین دفاتر تسهیلگری در بندرعباس، مقدمات ایجاد کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان برای این مناطق را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ پروین پشتکوهی مدیر کل کانون هرمزگان در دیدار با مسولین دفاتر تسهیلگری در بندرعباس از ارائه خدماتشان برای کودکان ونوجوانان شهر در مناطق کمتر برخوردار تقدیر کرد.

وی هدفش را  از این حضور ایجاد کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان برای این مناطق و ایجاد فضایی فرهنگی هنری ادبی همراه با کتاب های استاندارد اعلام کرد.

پشتکوهی گفت: زمانی یک انسان می تواند رشد سالمی داشته باشد که تغذیه فرهنگی مناسبی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: اگر ما روی استعدادهای این کودکان و نوجوانان خوب کار کنیم، می توانیم انتظار فردایی روشن با انسان هایی فرهنگی را داشته باشیم.

پشتکوهی افزود: وقتی ما برای شهروندان این مناطق گامی برمی داریم، خصوصا کودک و نوجوان، قاعدتا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.  

 وی گفت: یکی از متخصص ترین مکان هایی که به امر پرورش کودکان و نوجوانان می پردازد؛ کانون پرورش فکری می باشد که با مربیان و کتاب هایی تخصصی فعالیت می نماید و مهارت هایی را به کودکان و نوجوانان می آموزد که در هر شغلی قرار گرفتند، بتوانند راحت تصمیم بگیرند و فرد موثری برای جامعه باشند.

مدیر کل کانون در راستای ایجاد پایگاه کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان در مناطق کمتر برخوردار، ضمن آرزوی تغییراتی رو به رشد در این مناطق اظهار داشت: کانون رسالتی در نظام اسلامی دارد که باید آن را به انجام رسانیم.

در این دیدار صمیمانه مسولین دفاتر تسهیلگری ضمن تشکر از حضور مدیر کل کانون و هیات همراه اعلام داشتند: امیدواریم به کمک کانون پرورش فکری طرح هایی مناسب در این مناطق اجرا گردد.

همچنین مدیران این دفاتر از حضور جدی و برنامه ریزی شده کانون در کنار  دفاتر تسهیلگری  ابراز خرسندی کردند.

قول مساعدت کانون جهت تجهیز اتاقی مناسب برای کتابخانه تخصصی و حضور ماشین سیار روستایی برای اجرای فعالیت های کتاب محور ویژه کودکان و نوجوانان این مناطق؛ از نتایج حاصل این دیدار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =