برگزاری جشن های دهه ی مبارک فجر در فضای مجازی

جلسه کارگروه کودک نوجوانان دهه فجر انقلاب اسلامی هرمزگان با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر هرمزگان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور دستگاه های فرهنگی استان برگزار شد؛ اهداف و رویکرد های ابلاغ شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارائه گردید.

در این جلسه که به ریاست پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان برگزار شد، مسئولین  نمایندگان دستگاه هایی نظیر اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل کتابخانه های عمومی و حوزه هنری استان حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه پشتکوهی رئیس کارگروه کودک و نوجوان کمیته ی دهه ی فجر انقلاب اسلامی استان هرمزگان، انقلاب اسلامی را رویدادی عظیم، شکوهمند و جهانی برشمرد که بزرگداشت آن بر هر فردی فریضه است.  

مدیرکل کانون افزود: اگر بنا است ارزش های زیبا و عمیق انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و به نسل بعد انتقال دهیم، باید برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی کنیم.  

وی با بیان این نکته که این برنامه ریزی نباید منحصر به دهه ی مبارک فجر باشد گفت: خوشحالیم که در سایر دستگاه ها همکارانی داریم که با ما همسفر و هم گام هستند و همه ی ما متفق هستیم که باید شرایط بهتری را برای آینده سازان ایران اسلامی فراهم نماییم.   

رئیس کارگروه کودک و نوجوان کمیته ی دهه ی فجر انقلاب اسلامی استان در پایان سخنانش بر برگزاری هر چه پررنگ تر جشن های دهه ی مبارک فجر به ویژه در فضای مجازی که کودکان و نوجوانان با توجه به شرایط موجود تاکید کرد.

در ادامه ی این جلسه  هر یک از اعضای کارگروه، پیش بینی برنامه های دستگاه خود را برای اجرا در دهه ی مبارک فجر تشریح کردند.  

در پایان جلسه از اعضای کارگروه خواسته شد در خصوص مواردی همچون بسترسازی برای مشارکت  کودکان ونوجوانان در برنامه ها از طریق فضای مجازی، برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و الگوسازی مناسب برای هدایت کودکان و نوجوانان در جهت آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، تشویق و و ترغیب کودکان و نوجوانان و ایجاد انگیزه به منظور نقش آفرینی خودجوش درقالب برنامه های مجازی تلاش نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =