فراخوان مسابقه مجازی کتاب‌خوانی «گنج ماندگار» منتشر شد

فراخوان مسابقه مجازی کتاب‌خوانی «گنج ماندگار» به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، مسابقه مجازی کتاب‌خوانی «گنج ماندگار» ویژه‌ی دو گروه سنی «7 تا 12 سال» و «13 تا 17 سال» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه دو کتاب «بابا برفی» ویژه کودکان و «هنوز روز چهارم نیامده بود» ویژه نوجوانان در این مسابقه شرکت کنند.

کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir، فیل صوتی و تصویری این دو کتاب را دانلود کنند و پس از مطالعه به سه روش در این مسابقه شرکت کنند.

کودکان و نوجوانان می‌توانند با انتخاب یکی از شیوه‌های، ارسال فیلم روخوانی قسمتی از کتاب، ارسال خلاصه کتاب به‌صورت فایل متنی ورد (350 کلمه معادل 1500 حرف) و یا پاسخ به سؤالات چهارگزینه‌ای در این رویداد فرهنگی مشارکت داشته باشند.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir بخش شرکت در مهرواره ها، ابتدا فرم شرکت در مسابقه را تکمیل کرده و در ادامه فایل اثر خود را بارگذاری کنند.

همچنین کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند از طریق ارسال پیام به شماره 09394023432 در پیام‌رسان‌های ایتا، سروش و واتساپ آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه بفرستند.

آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این مسابقه  22 بهمن‌ماه 1399 اعلام شده است.

بنا بر اعلام دبیرخانه مسابقه مجازی کتاب‌خوانی «گنج ماندگار» 30 برگزیده بخش‌های سه‌گانه روخوانی، خلاصه‌نویسی و پاسخ به سؤالات چهارگزینه‌ای جوایز نقدی به ارزش 2 میلیون ریال اهدا می‌شود.

گفتنی است: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین جهت مشاهده نمونه آثار ارسالی، به صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز به آدرس @shahr.nama مراجعه کنند.

دانلود فایل تصویری کتاب بابا برفی

دانلود فایل تصویری کتاب هنوز روز چهارم نیامده بود

دانلود فایل صوتی کتاب بابا برفی

دانلود فایل صوتی کتاب هنوز روز چهارم نیامده بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =