کد خبر: 302836
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
بازدید 195
جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گلستان برگزار شد

نشست کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل و دومین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن جلسات اداره کل کانون پرورش فکری گلستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، این نشست با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه کودک و نوجوان در برگزاری ویژه‌برنامه‌های چهل و دومین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب صورت‌گرفت.

محبوبه رجب نسب، مدیر کل کانون پرورش فکری گلستان در ابتدای این نشست بر ضرورت هم‌گرایی و هم افزایی در مسیر پیشبرد برنامه‌های دهه فجر مطابق آیین نامه بزرگداشت دهه‌ی فجر تاکید کرد.

وی ادامه سخنان خود را به ضرورت ارتقای آگاهی‌های فرزندان ایران اسلامی و آشناسازی هرچه بیش‌تر آنان با اهداف نظام جمهوری اسلامی اختصاص‌داد و با تشریح برنامه‌های شاخص کانون در دهه مبارک فجر، از همراهی و هم‌گرایی تمامی دستگاه‌ها و گروه‌های مردم نهاد برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این ایام در بستر مجازی استقبال‌کرد.

شایان‌ذکر است دراین جلسه، نمایندگانی از «سازمان تبلیغات اسلامی»، «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»، «کمیته امداد امام خمینی(ره)»، «آموزش و پرورش»، «صدا و سیما»، «بهزیستی» و «حوزه هنری» حضور داشتند ودر پایان مقرر شد هر یک از دستگاههای عضو، برنامه های شاخص خود را در حوزه ی کودک و نوجوان به دبیرخانه ی کارگروه کودک و نوجوان مستقر در اداره کل کانون پرورش فکری گلستان ارسال نمایند تا با مسوولیت پذیری و مشارکت مناسب دستگاه‌های اجرایی و نهاد های عضو کارگروه، شاهد اجرای برنامه ها و مراسمی شکوهمند و شورآفرین در عید انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =