اجرای بیش از 150 برنامه فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

در آستانه دهه مبارک فجر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین از اجرای بیش از 150 برنامه فجرانه در مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مدیرکل استان قزوین از استقبال ویژه مراکز فرهنگی و هنری کانون از دهه مبارک فجر با پیش بینی و برنامه ریزی برای اجرای بیش از 150 برنامه خبر داد.

«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با بیان ‌این که این برنامه ‌ها در حوزه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی اجرا می‌شوند، با اشاره به شعار دهه فجر امسال (انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار )، تبیین جایگاه ایستادگی و روند رو به رشد انقلاب برای نسل کودک و نوجوان را از جمله اهداف ویژه برنامه‌های کانون در ایام دهه مبارک فجر برشمرد.

وی با تاکید بر این‌که این برنامه‌ها به سبب دوره فاصله ‌گذاری اجتماعی  بیشتر به شیوه مجازی اجرا می‌شود، انجام فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری در فضای مجازی از تجربه‌های خوبی دانست که موجب برخورداری شمار بیشتری از مخاطبان و حضور موثر کانون در این حوزه شده است.

اروجی با اشاره به رویداد فجر فاطمی امسال به سبب هم‌زمانی دهه مبارک فجر با زادروز خجسته حضرت فاطمه(س) ، بهره‌گیری از سیره و بینش حضرت زهرا(س) در دفاع از حق و تلاش برای پابرجایی حکومت علوی را از دیگر موارد موردتاکید در برنامه‌های امسال کانون در این ایام دانست.

وی در ادامه از چند ویژه برنامه از جمله معرفی ایثارگران و شهدای شاخص انقلاب برای کودکان و نوجوانان، برگزاری کارگاه‌های ادبی و هنری با موضوع معرفی و ترویج ارزش‌های انقلاب و معرفی ارزش‌های انقلاب در قالب برنامه‌های فرهنگی، به عنوان بخشی از برنامه‌های کانون نام برد که براساس روزشمار ایام الله دهه فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =