اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران  پیشتاز منتخبان مسابقه نقاشی تهران

آیین گشایش نمایشگاه آثار برگزیده دومین مسابقه نقاشی "شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم" با حضور مدیرکل کانون استان تهران، مدیرکل آموزش ‌های شهروندی شهرداری تهران و کودکان و نوجوان دارای نیاز ویژه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛  از میان ۱۴ هزار و ۸۵۰ اثر ارسالی به دومین  مسابقه نقاشی تهران "شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم" ۲۰۳اثر پس از دو مرحله داوری انتخاب شدند. اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با ارسال ۳۲۰ اثر در این رقابت شرکت کردند و۴۲ اثر  برگزیده  متعلق به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران است.

۹ اثر از کودکان دارای نیازهای ویژه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به این مسابقه ارسال شده است و تمامی آثار این کودکان به عنوان منتخب معرفی شده است.

مسابقه نقاشی "شهری که من دوست دارم از پشت پنجره خانه مان ببینم" برای دومین سال متوالی با هدف آشنایی جامعه شهری با آرزوها و نوع نگاه کودکان به شهر محل زندگی شان به همت اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شده است.

آثار منتخب هیأت داوران در خانه هنرمندان به نمایش درآمده و به صورت نمایشگاه‌ مجازی در دسترس عموم قرار گرفته است، دوچرخه و گربه بیشترین حضور را در نقاشی کودکان دارد در برخی نقاشی های  کودکان تهرانی دریا و رودخانه نیز مشهود است و در اغلب آثار  نشانه ‌های شیوع ویروس کرونا و ماسک مشهود است.

خاطر نشان می کند: این نمایشگاه از تاریخ ۶ الی ۱۴ بهمن امسال در خانه هنرمندان ایران سالن های بهار، تابستان و نامی دایر است.

برای  مشاهده نمایشگاه مجازی اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده اسامی برندگان کانون استان تهران اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =