کد خبر: 302859
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
بازدید 809
حضور مربیان هنرمند کانون پرورش فکری همدان در سامانه شاد

در آستانه فرا رسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر همدان در سامانه شاد، به پیشواز جشن‌های دهه فجر رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آستانه فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مربیان مراکز پنج‌گانه همدان، اقدام به برگزاری جشن انقلاب ویژه کودکان کردند.
به گفته زهرا باقرپورامامی، مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ کانون همدان، پس از هماهنگی‌های لازم با مسئولان آموزشگاه «شهید صابریان رنجبر» مبنی بر حضور مربیان کانون در سامانه شاد جهت اجرای برنامه، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری همدان جشن انقلاب را در این سامانه برگزار کردند.


باقرپورامامی، برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرا شده در این سامانه را قصه‌گویی، کاردستی، اجرای مسابقه  به همراه عروسک‌گردانی، معرفی کتاب و روایت‌گری انقلاب اسلامی به شیوه پرده‌خوانی از قیام امام خمینی(ره) تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد.
گفتنی‌است: بالغ بر ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان پایه اول تا سوم دبستان در این برنامه شرکت کردند و هم‌چنین خواستار تداوم این برنامه‌ها در دهه مبارک فجر شدند.
‏لازم به ذکر است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در ایام دهه فجر بیش‌از ۷۲ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در بستر مجازی برای مخاطبان خود اجرا خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =