برنامه‌های‌ مراکز کانون پرورش فکری خوزستان در دهه فجر اعلام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برنامه‌های‌ مراکز فرهنگی هنری کانون استان در دهه فجر 1399 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی گفت: در 52 برنامه مجازی کانون استان خوزستان، ویژه گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 414 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی برای کودکان و نوجوانان سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به این‌که فعالیت‌های مجازی کانون ویژه‌ی ایام‌الله دهه فجر از 5 بهمن‌ماه آغاز شده است افزود: این ویژه‌برنامه‌ها با انتشار فراخوان مسابقه مجازی کتاب‌خوانی «گنج ماندگار» با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز آغاز شده است.

کیانی توضیح داد: این مسابقه ویژه‌ی دو گروه سنی «7 تا 12 سال» و «13 تا 17 سال» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت khz.kpf.ir و مطالعه دو کتاب «بابا برفی» ویژه کودکان و «هنوز روز چهارم نیامده بود» ویژه نوجوانان در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کانون خوزستان کاردستی، قصه‌گویی، نشریه الکترونیکی، پخش فیلم، معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، نمایش عروسکی، نمایش کاغذی، ایستگاه سفالگری، خوشنویسی، کارگاه نوشتن خلاق، شعر سرایی، نمایش خلاق، شعرخوانی، روخوانی و بحث کتاب را ازجمله برنامه‌های تدارک دیده شده مراکز مجازی کانون عنوان کرد و تأکید کرد: در این ایام مربیان مراکز کانون در فضای مجازی مسابقه‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی ازجمله نقاشی، خوشنویسی، دل نوشته ادبی، کارت‌پستال سازی، قصه‌گویی، عکاسی، تصویرگری شعارهای انقلابی و... را برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهند کرد.

وی در ادامه توضیح داد: تمامی فعالیت‌های گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراکز کانون استان خوزستان در بستر فضای مجازی کانون در سامانه khz.kpf.ir برگزار خواهد شد.

کیانی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های کانون در مناطق کم برخوردار روستایی و شهری اشاره کرد و گفت: برای دومین سال متوالی فجرانه پیک امید با تلاش مربیان کتابخانه‌های سیار کانون استان خوزستان برگزار خواهد شد.

او پیرامون این برنامه توضیح داد: مربیان و کارشناس شش کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در ایام‌الله دهه مبارک فجر به روستاها و مناطق شهری کم برخوردار سفر خواهند کردن و با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی همچون نمایش فیلم، قصه‌گویی، معرفی کتاب، نمایش عروسکی، نقاشی، کاغذ و تا و ... میزبان کودکان و نوجوانان خواهند بود و شادی جشن‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به آن‌ها هدیه خواهند کرد.

گفتنی است: کانون در شهرها، بخش‌ها و مناطق محروم روستایی و شهری، اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، کارون، رفیع، شادگان و هفتکل از 12 تا 21 بهمن‌ماه به مناسبت 42 سالگی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی میزبان کودکان و نوجوانان در فضای مجازی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =