برگزیدگان مسابقه نقاشی روز هوای پاک در اهواز معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه نقاشی روز هوای پاک، ویژه دانش آموزان منطقه کوی علوی اهواز معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، برگزیدگان مسابقه نقاشی روز هوای پاک، که به همت دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی علوی اهواز و با مشارکت همه مدارس این محله، با هدف پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و بالا بردن آگاهی و مشارکت کودکان و نوجوانان برگزار شد با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

در این مسابقه ۹۷ دانش‌آموز از ۸ مدرسه مشارکت داشتند که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهدا هدایا تجلیل شدند.

 وحید کیانی مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در این برنامه با تأکید بر ارزش و اهمیت نقش کودکان و نوجوانان در آینده اجتماعی و فرهنگی و علمی آموزشی کشور خواستار ارتباط جامعه محلی با دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شد.

مراسم اختتامیه مسابقه نقاشی هوای پاک در روز 8 بهمن 1399 در مدرسه الغدیر کوی علوی با حضور تمامی کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده و خانواده‌های آن‌ها، مسولان محلی، منطقه‌ای و استانی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، مسولین شهرداری و خدمات شهری، جمعیت صلح و سازش محله، جمعی از معتمدین، فعالین اجتماعی و شیوخ و مسولین نواحی بسیج کوی علوی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =