کد خبر: 302871
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
بازدید 46
نشست راهبردی فعالیت‌های مجازی کانون استان قزوین

نشست راهبردی فعالیت‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین با حضور مدیرکل کانون استان و شماری از همکاران دست اندرکار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 8 بهمن 1399، نشست راهبردی فعالیت‌های مجازی کانون استان قزوین با حضور مدیرکل کانون و جمعی از همکاران دست اندر کار در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع  برگزار شد.

 در آغاز این نشست، «مژده اروجی»مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، بر هم‌اندیشی و پیگیری همه همکاران استان برای حضور و بروز مناسب جایگاه کانون استان در فضای مجازی تاکید کرد.

وی با اشاره به دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا و ضرورت اجرای برنامه‌ها به شیوه مجازی، استفاده از شیوه‌های متنوع تشویق و ترغیب مخاطبان را مقدمه همراهی بیشتر جامعه هدف با کانون دانست که باید به صورت یکپارچه و فراگیر در همه مراکز فرهنگی و هنری استان انجام شود.

در این نشست راهکارهایی درباره شیوه اطلاع ‌رسانی فعالیت‌های مجازی کانون شامل کارگاه‌های آموزشی برخط، فعالیت‌های عمومی و ... مطرح شد و همکاران در راستای افزایش جلب و جذب اعضا پیشنهاداتی ارائه کردند.

رایزنی درباره چندین پیشنهاد برای افزایش استقبال از کارگاه‌های بهاره کانون، از بخش‌های دیگر این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =